Dago58x Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Nou, ik heb de missie The Holland play al af en sindsdien heb ik niks meer als oproepen of iets dergelijks gekregen. Mijn Sleep Mode staat off, ik had hem nog per ongeluk on gedaan maar toen heb ik hem weer terug gezet. Ook bel ik Niko's vrienden en Mallorie enz, maar t'is nog steeds het zelfde verhaal. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zerredane345 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Nou, ik heb de missie The Holland play al af en sindsdien heb ik niks meer als oproepen of iets dergelijks gekregen.Mijn Sleep Mode staat off, ik had hem nog per ongeluk on gedaan maar toen heb ik hem weer terug gezet. Ook bel ik Niko's vrienden en Mallorie enz, maar t'is nog steeds het zelfde verhaal. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt. Weet je zeker dat je niet nog ergens een opdrachtgever hebt zitten waar je nog een missie voor moet doen. Controleer de map ff goed en anders kijk ff of je de telefoon niet toch perongeluk op sleep mode hebt staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Nou, ik heb de missie The Holland play al af en sindsdien heb ik niks meer als oproepen of iets dergelijks gekregen.Mijn Sleep Mode staat off, ik had hem nog per ongeluk on gedaan maar toen heb ik hem weer terug gezet. Ook bel ik Niko's vrienden en Mallorie enz, maar t'is nog steeds het zelfde verhaal. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt. Weet je zeker dat je niet nog ergens een opdrachtgever hebt zitten waar je nog een missie voor moet doen. Controleer de map ff goed en anders kijk ff of je de telefoon niet toch perongeluk op sleep mode hebt staan. Ik heb nog Brucie staan. En er staat bij mijn telefoon '''turn sleep mode on''. Dus ik heb hem niet aangezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zerredane345 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Nou, ik heb de missie The Holland play al af en sindsdien heb ik niks meer als oproepen of iets dergelijks gekregen.Mijn Sleep Mode staat off, ik had hem nog per ongeluk on gedaan maar toen heb ik hem weer terug gezet. Ook bel ik Niko's vrienden en Mallorie enz, maar t'is nog steeds het zelfde verhaal. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt. Weet je zeker dat je niet nog ergens een opdrachtgever hebt zitten waar je nog een missie voor moet doen. Controleer de map ff goed en anders kijk ff of je de telefoon niet toch perongeluk op sleep mode hebt staan. Ik heb nog Brucie staan. En er staat bij mijn telefoon '''turn sleep mode on''. Dus ik heb hem niet aangezet. Speel dan die missies van Brucie uit en kijk wat er dan gebeurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Heb je deel twee van "The Holland Play" al gespeeld? Zonee, wacht op een telefoontje van Playboy X waarbij hij vraagt of je al een keuze hebt gemaakt of je Dwayne wilt vermoorden[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Nou, ik heb de missie The Holland play al af en sindsdien heb ik niks meer als oproepen of iets dergelijks gekregen.Mijn Sleep Mode staat off, ik had hem nog per ongeluk on gedaan maar toen heb ik hem weer terug gezet. Ook bel ik Niko's vrienden en Mallorie enz, maar t'is nog steeds het zelfde verhaal. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt. Weet je zeker dat je niet nog ergens een opdrachtgever hebt zitten waar je nog een missie voor moet doen. Controleer de map ff goed en anders kijk ff of je de telefoon niet toch perongeluk op sleep mode hebt staan. Ik heb nog Brucie staan. En er staat bij mijn telefoon '''turn sleep mode on''. Dus ik heb hem niet aangezet. Speel dan die missies van Brucie uit en kijk wat er dan gebeurd. Gedaan en het is gelukt. Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0m1n4t0r Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Oh jah , volgens mij waren die missies van Brucie helemaal niet nodig. Je moest gewoon wachten op een telefoontje van Dwayne en Playboy. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.