Wazuup Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Mensen van het goede leven, Ik ben op zoek naar een goed (engels) boek dat verfilmd is. Ik wil namelijk de film hiervan zien. Denk bijvoorbeeld aan de Davinci Code. Dus wie heeft wat suggesties voor mij? Bij voorbaat dank! Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Harry Potter Owja dat was ik inderdaad vergeten, geen kiddy bullshit verhalen, een beetje serieuse films graag. Reageren
Think Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Harry Potter Owja dat was ik inderdaad vergeten, geen kiddy bullshit verhalen, een beetje serieuse films graag. The Lord Of The Rings Volgens mij heb je echt ontzettend veel verfilmingen. Zoek anders eens naar een lijst op google ofzo. EDIT: Ik heb toevallig ontdekt dat een van mijn favoriete films ook een verfilming is: Fear And Loathing In Vegas Tgaat over 2 mensen die naar Las Vegas gaan met een koffer vol met verschillende drugs Bewerkt: 6 juni 2009 door Think Reageren
The Hulk Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik weet er wel een paar: - Harry Potter - Oorlogswinter - Matrix Reageren
BaasB Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Mensen van het goede leven,Ik ben op zoek naar een goed (engels) boek dat verfilmd is. Ik wil namelijk de film hiervan zien. Denk bijvoorbeeld aan de Davinci Code. Dus wie heeft wat suggesties voor mij? Bij voorbaat dank! Gewoon te lui om de boeken voor school te lezen ofwat? Ik vind The Kite Runner (a.k.a. De Vliegeraar) wel 'n mooie film, niet superspannend ofzo, maar wel goed verhaal. Die had ik laatst gezien dus moest daar als eerste aan denken. Wil wel ff zeggen, als je echt van plan bent van een bepaald boek de verfilming te gaan kijken, terwijl je voor school eigenlijk het boek moet lezen, moet je wel beetje mee opletten. Soms zijn bepaalde dingen in de boeken totaal anders dan in de verfilmingen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ben X misschien? Het begint hier al een beetje verplichte lectuur te worden. De film is gebaseerd op Balthazars eigen boek 'Niets was alles wat hij zei', dat gebaseerd is op een waargebeurd verhaal. In Gent pleegde een jongen (Tim) zelfmoord door van het Gravensteen te springen, omdat hij op school gepest werd. Het pesten in combinatie met het Syndroom van Asperger, een vorm van autisme zou deze jongen tot waanzin gedreven hebben, bleek uit de afscheidsbrief die Tim schreef aan zijn moeder. Balthazar kent de moeder van deze jongen persoonlijk. Zijn filmdebuut is ter nagedachtenis en een eerbetoon aan hem. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Band of Brothers Zeker! Life of Brian Ow wacht, geen verfilming . Wel een meesterlijke film. Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 - Matrix Was daar een boek van? =O Klik Dat had ik precie nodig. Gewoon te lui om de boeken voor school te lezen ofwat? Geen commentaar. Bedankt voor de reacties allemaal, ik kom er zo wel uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.