NandroDavids Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Geplaatst: 23 mei 2013 Samengevoegd met een topic van 8 jaar geleden Mijn favoriete cabaretier, dat verandert nogal eens. Vroeger vond ik types als Bert Visscher en Jochem Myjer erg tof, maar geef mij tegenwoordig maar Hans Lebbis, Ronald Goedemondt of Theo Maassen Edit Oh, en Micha Wertheim. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 (bewerkt) Hans Teeuwen, Hans Liberg en Ronald Goedemondt zijn altijd wel lachen, al zijn er ook een hoop waarvan ik de namen vergeet, moet ik eerlijk zeggen. Ik weet trouwens niet of het al eerder gemeld is, maar er is een kanaal op YouTube genaamd ComedystationNLtalig welke regelmatig leuke stukjes uit comedy-shows online zet. Hier is de Amerikaanse versie. Ik kijk eigenlijk zelden comedy-shows, ik heb genoeg lol nu ik me door alle seizoenen van Whose Line Is It Anyway? heen werk. Bewerkt: 24 mei 2013 door SpacyColours Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Javier Guzman, Jochem Myjer, Ronald Goedemondt, Lebbis, Roué Verveer, Leon van der Zanden, ik vind ze allemaal tof en kan eigenlijk geen favoriet kiezen. Cabaretiers die ik absoluut níet grappig vind zijn bijvoorbeeld Tineke Schouten, Pieter Derks en Micha Wertheim. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Ik vind meerdere wel goed, maar Bert Visscher vind ik toch wel de beste. Laatst nog naar een voorstelling van hem geweest. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Ik vind Ronald Goedemondt toch een van de beste. Daarna komen Javier Guzman en Theo Maassen. Ik houd toch wel een beetje van wat grovere cabaret en dat is juist wat Javier Guzman en Theo Maassen juist goed doen. Herman Finkers vind ik ook wel goed, maar dat komt misschien omdat hij, net als ik, ook uit Twente komt. Reageren
xoex23 Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Hans Teeuwen en Theo maassen, deze heren weten het altijd lekker grof te brengen. Daarnaast vind ik Jochem Meyer en Najib Amhali wel leuk, maar dan is het met mijn kennis qua cabberet al weer gedaan. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Geplaatst: 24 mei 2013 Mijn favoriet is nog altijd Herman Finkers. Hoewel het al een tijdje geleden is dat hij op z'n best was, kan ik nog altijd heerlijk om hem lachen. De hedendaagse toppers kunnen nog wel voor een glimlach zorgen, maar echt top vind ik ze niet. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Geplaatst: 25 mei 2013 Sinterklaas, houdt elk jaar honderdduizenden kinderen voor de gek. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 Dit stukje vind ik wel heel erg goed. http://www.youtube.com/watch?v=l00z0bFjOEE Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 (bewerkt) Voor mij zijn dit: Martijn Koning. Theo Maassen. Javier Guzman. Najib Amhali.. Maar sinds hij commercieel is gegaan is hij een stuk minder grappig geworden.. Bewerkt: 27 mei 2013 door Tommy-Vercetti Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 Inderdaad. Najib Amhali is een beetje de Marokkaanse Gordon geworden. Reageren
xoex23 Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Spiksplinter was gewoon weg hilarisch Dit zit dan misschien wat op een randje, maar bij het stuk over de ziekte van mama proest ik het uit. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Geplaatst: 29 mei 2013 Hmm, ik heb ondertussen alles van Javier Guzman en Alex Agnew gezien en dat is wel een beetje mijn soort cabaret. Maar heb ook veel andere -goede- rommel gezien tot nog toe. Nigel Williams is niet slecht, Philip Geubels heeft zijn goede momenten en stukjes van Ricky Gervais zijn ook zeker niet slecht. Iemand die ik absoluut niet grappig vind ik Gunther Lamoot, maar ja, dat ben ik maar dan Reageren
SpacyColours Geplaatst: 30 mei 2013 Rapport Geplaatst: 30 mei 2013 Najib Amhali vind ik niet zo geweldig... ik merk vaak onjuistheden in zijn shows (did not do the research) en ik moet zelden om hem lachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.