Jump to content

Beste Cabaretier

Recommended Posts

Geplaatst:

Najib Amhali vind ik dan wel leuk. Hij is niet grof, praat niet veel over seks, wat andere heel veel doen. Kortom: een prima Cabaretier !

• Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

3

• GekkieJ01

3

• Sandra

3

• Jay;

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat Jules Deelder mijn favoriete cabaretier is al mag ik hem waarschijnlijk niet helemaal in dat hokje plaatsen.. zijn dvd, DVDeelder keek ik wel regelmatig.. De Ziekte van Hedel is ook geweldig. :7

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:

1.Najib-wildplassen.

2.Jochem meyer-Wakker worden.

3.Harry jeckers-De picollo.

Deze Cabararetier's vind ik wel een plaatsje waard in de top 3!

Geplaatst:
Bert Visscher zonder twijfel.

Ik lach me echt helemaal dood met hem haha. :lol:

Ik moet er ook bij zeggen dat Hans Teeuwen ook wel soms leuk is.

HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!

BERT VISSCHER!!!!! "Ik Weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is, KOM! ik vraag het aan de vis"

Haha, zo prachtig he die stukjes van Bert Visscher!

Geplaatst:

@hierboven: Zeker, hij staat bij mij op een. Maar hij is wel een béétje druk maar veel van zijn grappen zijn geniaal :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Zo begon het tot waar ik nu ben aangeland, de absolute top.

En mensen vragen wel eens aan me: Zeg Hans.

En dan zeg ik euh.. ja?

Is het niet eenzaam daar helemaal alleen aan de top?

Tuurlijk tuurlijk it's lonely it's lonely at the top.

_O_

Helemaal mee eens, Hans Teeuwen zijn grappen zie je niet aankomen en zijn briljant, hij neemt het hele publiek en de wereld vaak subtiel en soms hard in de zeik. Zijn show kan je 5x zien en nog steeds briljant vinden. Zijn variatie, timing geweldig, en je hebt geen idee wat er gaat gebeuren, maar het is briljant.

Voorbeeld uit zijn beste show: Dat dan weer wel:

Ik ben een gevoelsmens maar ik vind het verschrikkelijk als ik zie wat er in de wereld gebeurt man, als ik zie die ellende en die honger en de manier waarop mensen met elkaar omgaan, dan denk ik waarom weet je wel, hoe kan het zo zijn dat de wereld nog steeds niet heeft geleerd en waarom kan het... en soms dan denk ik wil niet meer langer weet je wel, ik wil niet meer in zo'n wereld, ik kan gewoon niet, ik kán niet langer..

Hoppakee, ik ben er al weer overheen! WHAHAHA Zo zeg, ik zat even helemaal stuk zag je dat? Maar toen dacht ik; kom op Hans positief denken, dat is heel belangrijk, ik zal een mooi voorbeeld geven (dan komt een absurd voorbeeld :D ).

Als tweede vind ik Theo Maasen leuk, hij heeft grappige woordgrappen, die zijn wel leuk en ik moet er soms wel om lachen, maar lang niet zo als bij Hans, maar hij is wel een goede tweede.

Een derde heb ik niet echt, maar dan zou ik toch voor Najib Amhali kiezen, omdat hij het leukst is van de rest. Hij heeft wel grappige dingen, maar verder dan een glimlach komt hij vaak niet.

Bert Visscher en Jochem Meyer vind ik veel te druk en te voor de hand liggende grappen hebben...

Geplaatst:

Ik vind zeker Bert Visser de beste, leuke grappen en best wel druk heel leuk. De winter komt er weer aan dus er komt weer veel cabratje. Jochem Myjer vind ik ook wel goed. En op de 3de plaats staat Hans Teeuwen. Ik heb nog zelfs een dvd van hem. _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...