The GamerII Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Najib Amhali vind ik dan wel leuk. Hij is niet grof, praat niet veel over seks, wat andere heel veel doen. Kortom: een prima Cabaretier ! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Ik denk dat Jules Deelder mijn favoriete cabaretier is al mag ik hem waarschijnlijk niet helemaal in dat hokje plaatsen.. zijn dvd, DVDeelder keek ik wel regelmatig.. De Ziekte van Hedel is ook geweldig. Bewerkt: 21 september 2007 door NilsHolgersson Reageren
Juju Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Jochem Meyer is ook goed "Ondanks alles, waren ze zich wel bewust van de situuaaatieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 1. Najib Amhali 2. Raymann 3. Hans Teeuwen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 1.Najib-wildplassen. 2.Jochem meyer-Wakker worden. 3.Harry jeckers-De picollo. Deze Cabararetier's vind ik wel een plaatsje waard in de top 3! Reageren
.Djanick Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 hans teeuwen for the world Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Theo Maassen natuurlijk, King of Grappig zijn Reageren
Grove St. Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 100% Youp van 't Hek! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hansje Teeuwen, de Koning van de Lach! Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Bert Visscher zonder twijfel.Ik lach me echt helemaal dood met hem haha. :lol: Ik moet er ook bij zeggen dat Hans Teeuwen ook wel soms leuk is. HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!! BERT VISSCHER!!!!! "Ik Weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is, KOM! ik vraag het aan de vis" Haha, zo prachtig he die stukjes van Bert Visscher! Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 @hierboven: Zeker, hij staat bij mij op een. Maar hij is wel een béétje druk maar veel van zijn grappen zijn geniaal Greetz Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Zo begon het tot waar ik nu ben aangeland, de absolute top.En mensen vragen wel eens aan me: Zeg Hans. En dan zeg ik euh.. ja? Is het niet eenzaam daar helemaal alleen aan de top? Tuurlijk tuurlijk it's lonely it's lonely at the top. Helemaal mee eens, Hans Teeuwen zijn grappen zie je niet aankomen en zijn briljant, hij neemt het hele publiek en de wereld vaak subtiel en soms hard in de zeik. Zijn show kan je 5x zien en nog steeds briljant vinden. Zijn variatie, timing geweldig, en je hebt geen idee wat er gaat gebeuren, maar het is briljant. Voorbeeld uit zijn beste show: Dat dan weer wel: Ik ben een gevoelsmens maar ik vind het verschrikkelijk als ik zie wat er in de wereld gebeurt man, als ik zie die ellende en die honger en de manier waarop mensen met elkaar omgaan, dan denk ik waarom weet je wel, hoe kan het zo zijn dat de wereld nog steeds niet heeft geleerd en waarom kan het... en soms dan denk ik wil niet meer langer weet je wel, ik wil niet meer in zo'n wereld, ik kan gewoon niet, ik kán niet langer..Hoppakee, ik ben er al weer overheen! WHAHAHA Zo zeg, ik zat even helemaal stuk zag je dat? Maar toen dacht ik; kom op Hans positief denken, dat is heel belangrijk, ik zal een mooi voorbeeld geven (dan komt een absurd voorbeeld ). Als tweede vind ik Theo Maasen leuk, hij heeft grappige woordgrappen, die zijn wel leuk en ik moet er soms wel om lachen, maar lang niet zo als bij Hans, maar hij is wel een goede tweede. Een derde heb ik niet echt, maar dan zou ik toch voor Najib Amhali kiezen, omdat hij het leukst is van de rest. Hij heeft wel grappige dingen, maar verder dan een glimlach komt hij vaak niet. Bert Visscher en Jochem Meyer vind ik veel te druk en te voor de hand liggende grappen hebben... Reageren
suzanne9 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Bert visscherYoup van 't Hek Theo Maassen Jochem Myers Herman Finkers bert Visscher is de man. ik wil er graag heen maar kan geen goedkope kaartjes vinden alleen deze site heeft ze nog maar is wel prijzig www.rang1tickets.nl http://www.rang1tickets.nl/cabaret/Bert_Visscher/ Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Ik vind zeker Bert Visser de beste, leuke grappen en best wel druk heel leuk. De winter komt er weer aan dus er komt weer veel cabratje. Jochem Myjer vind ik ook wel goed. En op de 3de plaats staat Hans Teeuwen. Ik heb nog zelfs een dvd van hem. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Theo Maassen Hans Teeuwen Najib Amhali Youp van 't Hek Claudia dr Breij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.