Woody268 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 ik had een paar mods gedownload van het interenet voor gta sa maar omdat ik een vertraagde gameplay als ik op ge gemodde copbike reed of ik zag die copbike had ik vertraagde gemeplay en nu ik zit al bijna 3 weken een aanvraag te doen op de bestanden copbike.txd & copbike.dff en niemand geeft die mij heb ik gedaan zoals er in een van de vorige reacties waren van het topic bestanden aanvraag gwn alle files van sa eerst ZELF verwijderd en dan gta sa opnieuw geinstaleerd en natuurlijk gta sa gedowngrade want ik heb V2.00 van sa dan ik starte sa op ik ik speelde sa MET beeld maar ZONDER geluid. dus kan iemand mij helpen? dank U Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Het is niet slim om zomaar zelf bestanden te gaan verwijderen, gebruik de uninstall functie om het spel te herinstalleren. En lees het topic 'Geluidsprobleem' eerst voordat je een nieuw topic aanmaakt over geluidsproblemen. Reageren
Woody268 Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 merci dat je mij wilt helpen maar ik heb gedaan wat je zegde maar ik heb nog altijd geen geluid ik zal het nog eens vragen bij het topic over geluid problemen >>> Door _KoE_Mzungu: Het heeft geen nut om hetzelfde bericht twee keer te plaatsen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.