Jump to content

Shoutcast doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje.

Als ik de 8000 poorten open zetten dan valt internet helemaal uit :N

Hoe kan dat want eerst deedt hij het wel:S

En nu ik het geprobeerd heb bij mijn neef om te draaien doet hij alleen maar gek als ik de poorten open zet:S

Inmiddels heeft men neef al de poort uit gezet en is duss niet meer aan hem te danken.

Hoe kan het dat internet uit valt :S

alvast bedankt

----

'Heeft niemand een idee?

----

Kom op plz:S

Als jullie niks weten zeg het dan gewoon!!!!

>>> Door Thundercover: Drie berichten samengevoegd, zie toelichting mijn post hieronder.<<<

Geplaatst:

Ten eerste hoef je niet zo snel te bumpen, niet iedereen komt tenminste één keer per 24 uur online en een beetje geduld mag wel op zijn plaats zijn. Ten tweede kan je de Edit- of Bewerk-knop gebruiken in plaats van een dubbelpost. Ten derde heeft het geen enkele zin om een bericht te plaatsen als je het antwoord niet weet. Dat zou volledig offtopic zijn en dan zou ik een dagtaak hebben aan het verwijderen van berichten (niet dat iedereen hier weinig weet). Dus ja: als er niets wordt gepost, dan kan het wel eens zijn dat we geen antwoord weten. Ten vierde: post niet in een ander topic om hulp voor dit topic te vragen.

Geplaatst:
Ten eerste hoef je niet zo snel te bumpen, niet iedereen komt tenminste één keer per 24 uur online en een beetje geduld mag wel op zijn plaats zijn. Ten tweede kan je de Edit- of Bewerk-knop gebruiken in plaats van een dubbelpost. Ten derde heeft het geen enkele zin om een bericht te plaatsen als je het antwoord niet weet. Dat zou volledig offtopic zijn en dan zou ik een dagtaak hebben aan het verwijderen van berichten (niet dat iedereen hier weinig weet). Dus ja: als er niets wordt gepost, dan kan het wel eens zijn dat we geen antwoord weten. Ten vierde: post niet in een ander topic om hulp voor dit topic te vragen.

Ja laat maar.

Heb het al

Niet bedankt want niemand hielp doei

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...