Crapguy Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Hee allemaal.. Ik heb het probleem dat mijn muis niet werkt in III - Liberty City, Vice City en San Andreas.. In de menu's kan ik wel op en neer bewegen maar niets aanklikken en in het spel doet het helemaal niets meer.. Wat het erg lastig maakt om ook maar iets te doen (Maar wel leuke loopjes oplevert). Iemand een oplossing voor mij? Ik draai dan wel op een custom-made notebook maar voor de rest (Zelfs GTA IV en RA3) draait alles wel goed. Het is een Averatec 4310 NY-1-OC 2048 MB DDRII RAM 667 MHz Intel T2300 (2x1,67 GHz) Intel GMA945 Video chipset 768 MB Shared 1080p HD Display 12,1 Inch HD Realtek Audio 6.1 Channel HD-DVD Dual Layer Brander/Speler Ik draai WinXP PRO SP3.. Het Touchpad is PS/2 en heb een USB muis.. Zelfs door het uitzetten van het touchpad ging de muis niet werken Het heeft OOIT wel gewerkt Alvast bedankt Bewerkt: 6 juni 2009 door Crapguy Reageren
RoL0 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Dat probleem heb ik ook wel eens. Oplossing weet ik niet, maar wat je kunt doen is aanwijzen met de muis en dan op Enter drukken om te kiezen, als je dan in het spel zit een aantal keer op Escape drukken (zodat ie game-pause-game-pause doet), en bij mij werkt het dan vaak weer. Ik houd dit topic ook even in de gaten.. RoL0 Reageren
Crapguy Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Dat wilde hier niet werken eigenlijk.. En hoe ik het geluid ook instel.. Het blijft echoën in 3D Reageren
Crapguy Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Jep.. Het menu-game-menu-game verhaal van Rol0 is me alleen gelukt in VC maar helaas nog niet in het toch veel leukere SA.. Met het verhaal dat het heeft gewerkt bedoel ik te zeggen dat toen ik deze notebook liet bouwen zat er Vista Ultimate op en nu heb ik er XP PRO opstaan.. Het zal onzin en hopeloos zijn om voor SA juist Vista er weer op te zetten want ik lees ook dat mensen daar juist problemen mee hebben en ik vind Vista erg raar en anders. Ik doe nu alleen rare loopjes en rij rondjes in auto's tot iemand me kan helpen met een oplossing Reageren
CJ_bob Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Dat heb ik ook gehad, maar bij mij stond hij opeens op Joystick, mischien moet je daar even voor kijken, Pauze-menu, setiings, centrol settings. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.