Jump to content

Msn installatie..

Recommended Posts

Geplaatst:

Vanochtend had ik nog al wat problemen met mijn Windows Live Messenger (foutcode 800031d ofzoiets) en als poging om deze weer goed te maken had ik hem dus opnieuw geïnstalleerd. Waarna hij het nog steeds NIET deed. Mijn 2e poging (en dus de fatale poging waardoor mijn probleem van nu kwam) is dat ik gewoon het mapje uit program files had verwijderd en met zoeken verder alles wat met WLM te maken had verwijderd. Hij stond NIET meer in mijn software lijst en er stond geen een bestandje (naar mijn weten) nog op mijn PC die geassioceerd was met mijn msn. Ik download dus de installatie opnieuw, en wil hem gaan instaleren, tot mijn grote verbazing, zegt het installatie programmatje dat WLM er nog steeds op staat en aangezien er geen herstel procedure staat op deze installatie kan ik dus niet de missende bestanden repareren, dus mijn msn ook niet instaleren (als je het installatie programmatje ziet begrijp je wat ik bedoel, je kan niet er mee doorgaan als je al windows live messenger hebt geinstalleerd, dan staat er een groen vinkje voor dus ik kan dat programmatje niet meer aanvinken om te installeren.) ik heb al een oude versie geprobeerd maar die werkte ook al niet. Ik ben het einde echt zoek, help me alsjeblieft!

Geplaatst:

je meot ten eerste ook die folder verwijderen NADAT je het programma hebt gedeinstalleert.

Je zou eventueel kunnen zoeken naar ene oudere versie, de neiuwste levert zwaar veel problemen met vele foutcodes.

Geplaatst:

Het is nooit handig om alleen de map van een programma in Program Files te verwijderen. Er staan verder altijd nog andere bestanden van dat programma op je computer. Door de uninstall te openen van het programma, verwijderd hij alles van je computer wat met je programma te maken heeft. Kijk misschien of je dat Program Files mapje kan terugzetten of ergens vandaan kan halen zodat je de uninstall kan runnen.

Geplaatst:
Het is nooit handig om alleen de map van een programma in Program Files te verwijderen. Er staan verder altijd nog andere bestanden van dat programma op je computer. Door de uninstall te openen van het programma, verwijderd hij alles van je computer wat met je programma te maken heeft. Kijk misschien of je dat Program Files mapje kan terugzetten of ergens vandaan kan halen zodat je de uninstall kan runnen.

Dan hele uninstal verhaal wist ik wel hoor, dat had ik als eerst geprobeerd met die problemen van msn, weer opnieuw geinstalleerd en toen pas had ik het mapje verwijderd, maar laat maar, kheb msn 8.0 er op gezet.

Geplaatst:

Wat waarschijnlijk wel de oplossing was geweest, is dat je ook de verwijzende registersleutels had verwijderd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...