Jump to content

Vraagjes


bus

Recommended Posts

Hey ,,

Tijdje geleden vaak gepost maar viel even stil , de oudere leden kennen me vast nog wel ...

Nouja ik ben van plan gtaIV te kopen alleen heb ik geen goede console of pc dus ik zit te denke aan de 360 maar ik heb wat vragen

*Ik ben altijd PS man geweest maar omdat ik de ps3 ietsies te duur vind wil ik de 360 omdat ie niet zo veel geld kost , maar kan je als ps man wennen aan de 360 controller en licht ie ook lekker in de hand ? want die controller ziet er nogal 'koddig' uit

*Ik hoor vaak dingen over de 'ring of death en andere problemenmet de 360? is dit bij de nieuwere verholpen

* En gaat wikigta nog voertuigvindplaatsen van gta iv op hun site plaatsen ,

thanx buddies?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug!

1. Kwa prijs is het maar wat je er voor over hebt: zo krijg je wel een blueray speler die los rond de 250 euro zijn, en het internet is gratis, in tegenstelling tot de xbox. En er zijn nog wel wat meer voor en nadelen te bedenken, maar nu dwaal ik af :) .

Over het wennen: Ik denk dat dat reuze meevalt, Je zal er in het begin misschien heel even aan moeten wennen, maar waarschijnlijk ben je er binnen no-time aan gewend. Vraag anders even bij een winkel of je hem even in je handen mag houden, dan weet je hoe hij in de handen ligt.

2. Microsoft heeft vorig jaar alles bekend: Ze wisten dat het ko0n gebeuren, ruim voor de release van de 360! Ook hebben ze gezegd dat ze het zouden oplossen, maar dat betwijfel ik, aangezien ze dat wel eens eerder hebben gezegd en er toen ook niks van is gekomen. anders heb je natuurlijk nog 3 jaar garantie en kun je dus zo een nieuwe krijgen..

Ook is er een nieuw veel voorkomend probleem: E74. wat vergelijkbaar is met de RROD, maar wel makkelijker te fixen is (volgens mij :) ).

3. Zelf ben ik geen medewerker van WikiGTA, maar ik weet wel dat die mensen het erg druk hebben: GTAforum onderhouden, WIKIgta onderhouden, school/studie/werk, en ze willen natuurlijk zelfmook nog wel wat vrije tijd hebben. Maar als je het echt graag wil, zou je een WIKI medewerker een PBtje kunnen sturen. En hem misschien helpen bij het zoeken naar vindplaatsen...

Groetjes GTA Master 1,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had voor de Xbox een PS2.

Aan de Xbox controller wen je heel snel.

Persoonlijk vind ik de Xbox controller lekkerder in de hand liggen dan de PS controller.

Ik heb zelf een Elite gekocht en heb er nog nooit wat mee gehad.

De nieuwere Xboxxen zijn zeer stabiel en storingvrij.

Ik heb er zelf een extra koeler achter geplaatst omdat de Xbox redelijk warm wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Dit vind ik een goede video.

Hier zie je de vergelijkingen tussen de PS3 & Xbox360.

Mss kun je achter het kijken van dit filmpje beter beslissen of je een Xbox gaat kopen of een PS3 :)

Link to comment
Delen op andere websites

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

Dit vind ik een goede video.

Hier zie je de vergelijkingen tussen de PS3 & Xbox360.

Mss kun je achter het kijken van dit filmpje beter beslissen of je een Xbox gaat kopen of een PS3 :)

Dat filmpje is misschien wel een goede vergelijking, maar het is al erg verouderd, dus niet alles klopt er nog aan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Vroeger ben ik ook altijd een Playstation 2 mens geweest. Ik kocht ook de Xbox360 elite omdat ik voor die prijs meer kwaliteit had dan bij een PS3. Ik heb nu een Xbox met 120 GIG. Das best fijn.

2. Ja tuurlijk moet je even wennen, maar als je eenmaal het kent raak je de playstation niet meer aan. De controller van de XBox is zwaarder. Waardoor hij dus inderdaad fijner aanvoelt. Hij zit er misschien niet stijlvol uit, maar hij ligt heerlijk in de hand..

3. Ik dacht toch echt dat het was opgelost met RROD, anders heb je zoals gta master al zei 3 jaar garantie. Ik hoor er niet veel meer van.

Dat over WikiGta, er komen vast nog wel vindplaatsen. Bij de andere GTA's duurde het ook even voordat al die dingen werden toegevoegd. Dus ja het gaat waarschijnlijk nog wel komen. Wanneer weet ik niet, ik weet wel dat Hanneswasco erg actief is daar in de IV sectie. Misschien kan je hem even een PM sturen.

Edit: Vergelijken met Filmpjes is niet erg eerlijk. De PS3 heeft inderdaad een Blue Ray speler. En is misschien grafisch beter, maar elke console heeft zijn voordeel. Het gaat erom hoe jij het vind gamen. En niet hoe een youtube filmpje dat vind. De 360 heeft bijvoorbeeld een betere online service, zo heeft elke console iets..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Dat over WikiGta, er komen vast nog wel vindplaatsen. Bij de andere GTA's duurde het ook even voordat al die dingen werden toegevoegd. Dus ja het gaat waarschijnlijk nog wel komen. Wanneer weet ik niet, ik weet wel dat Hanneswasco erg actief is daar in de IV sectie. Misschien kan je hem even een PM sturen.

We zijn inderdaad nog op zoek naar de voertuigen vindplaatsen, maar wij halen die uit de codes, omdat dat het enige betrouwbare is, en de codes van GTA IV zitten heel ingewikkeld in elkaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt ik a wel voor de pro versie want voor die 20/30 euro extra heb je wel een schijf die de arcade niet heefd

Ik koop hem in de 1e instantie tog voor GTA4 sinds ik het heb gespeelt laat het me niet meer los..... ik slaap slecht ik droom ervan ik wil rijde in me uranusLOZ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had voor de Xbox een PS2.

Aan de Xbox controller wen je heel snel.

Persoonlijk vind ik de Xbox controller lekkerder in de hand liggen dan de PS controller.

Ik heb zelf een Elite gekocht en heb er nog nooit wat mee gehad.

De nieuwere Xboxxen zijn zeer stabiel en storingvrij.

Ik heb er zelf een extra koeler achter geplaatst omdat de Xbox redelijk warm wordt.

Ja, ik ook. En ik had vroeger bij de PS2 mijn duim altijd bij de d-pad. Nu weet ik waarom: Omdat je duim daar automatisch heen gaat! :puh:

En daarom vind ik de 360 controller ook lekkerder spelen. Het enige jammere zijn de LB en RB knoppen. Die moeten meer zoals de PS2 controller.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je keuzes niet maken om alle hardware shit, ik vind dat je dat zou moeten maken om welke games erop zitten. Als je van FPS houdt, kan je beter een XBox nemen, want dat gaat daar heel makkelijk mee, ik weet het niet van de 360.

Maar ik begon ook met een PS2, en hij was zeker goed, maar ik vond net als jij, de PS3 iets te duur. Ik wou hem toch graag, maar uiteindelijk besloot ik de 360 te nemen. Die is niet zo achterlijk duur, wat minder goed dan, maar de meeste games worden eerst voor de 360 gemaakt, en dan pas geport/o.i.d. naar de PS3. En ik heb de beslissing ook gemaakt omdat de DLC op de 360 komt. Dat is ook een voordeel, Micro$oft met hun zakken vol geld. Sony is ook niet verkeerd, die steekt goed kwalitiet in hun producten.

Maar denk goed na zou ik zeggen,

-Junior

Link to comment
Delen op andere websites

Als ook Die Hard GTA liefhebber, moet ik zeggen dat je de juiste keuze maakt!

Ik wilde voor een anderhalf jaar terug ook graag een console toen bekend werd dat GTA IV uit zou gaan komen. Dat was voor mij de enige reden. De 360 was de goedkoopste, beide consoles zijn nextgen, dus ik ging voor de 360.

Ik ben begonnen met een Pro uit 2006, tweedehands aangeschaft. De errorgeneratie dus nog! ^_^ Pas wanneer je je goed gaat inlezen in de mogelijkheden van de 360, raak je echt verkocht. De combi tussen de 360 en je PC of laptop is perfect. Films van mijn harddisc van de laptop spelen in twee klikken zich af op de 360 via streaming bijvoorbeeld. Ook muziek gaat via je thuisnetwerkje naar je 360. Het is echt een Multimedia console.

Ik heb inmiddels de (gevaarlijke RROD risicovolle) oude console doorverkocht en een Elite aangeschaft vanwege de grote HDD en de HDMI aansluiting, die op de oude niet zat.

Verder, het grote voordeel waar geen enkele puber het mee eens is, is dat bij de 360 je betalen moet voor het online gamen. Een maat van me heeft een PS3, maar krijgt daar bijvoorbeeld niet standaard een headset bij, en de kwaliteit van de servers en het onderhoud is ook zeker lager dan bij de 360. Nog iedere week, nu bijna 1,5 jaar na de release van GTA, ga ik wekelijks online en tot nu toe heb ik erg weinig tot geen klachten over. Wanneer iets online bij MS niet lekker loopt, wordt er doorgaans binnen een week gepatched. Omdat je ervoor betaalt, zijn ze hun leden verplicht de boel goed te onderhouden! :Y

Je leest, het is dus maar net wat je wil, maar ga je puur voor GTA en alles daaromheen, moet je zeker voor de goedkopere 360 gaan, en dan heb ik de twee Downloadable Contents nog niet genoemd als pluspunt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was eerst ook een ps man maar ik heb nu een xbox en die bevalt me goed geen probleem mee gehad sinds dat ik hem heb en dat zijn tog al gouw 6 maanden. je kan geen bleu ray afspelen en voor online kost geld maar ik raad je een xbox aan. veel geweld voor weinig geld :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook van plan een console te kopen met gta IV :Y

maar na het hele keuzetopic PS3 of Xbox 360 te hebben doorgelezen weet ik nog niet welke ik zal nemen

ps3 heeft meer voordelen (bijv. BLu-ray) en is meer mijn ding

maar xbox elite is goedkoper heeft downloadable contents en nog een paar voordelen :?:?:?

laterz Vice

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...