Jump to content
Geplaatst:
comment_1376453

Hey ,,

Tijdje geleden vaak gepost maar viel even stil , de oudere leden kennen me vast nog wel ...

Nouja ik ben van plan gtaIV te kopen alleen heb ik geen goede console of pc dus ik zit te denke aan de 360 maar ik heb wat vragen

*Ik ben altijd PS man geweest maar omdat ik de ps3 ietsies te duur vind wil ik de 360 omdat ie niet zo veel geld kost , maar kan je als ps man wennen aan de 360 controller en licht ie ook lekker in de hand ? want die controller ziet er nogal 'koddig' uit

*Ik hoor vaak dingen over de 'ring of death en andere problemenmet de 360? is dit bij de nieuwere verholpen

* En gaat wikigta nog voertuigvindplaatsen van gta iv op hun site plaatsen ,

thanx buddies?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1395281

bedankt voor het antwoord Bus :dans:

mischien heb je toch gelijk

wij hebben geen hd tv en dan moet ik ook nog blue ray dvds kopen :duh:

bij de xbox kun je gewoon DVD afspelen

en ik wil ook graag een nieuwe console meer voor gta 4 :Y:Y:Y

dus mischien ga ik een Xbox ELite kopen

thanx voor alle tips :tu:

Geplaatst:
comment_1401801

Op een PS3 zitten meer graphics dus kun je meer voor iets meer geld! Het ligt er ook aan welke versie van PS3 je koopt. Je kunt namelijk beter geen 60 GB nemen, want er waren daar veel klachten over met de snelheid... te traag, liep heel snel vast! Maar als je de goedkoopste neemt heb je wel winig ruimte, maar kun je toch GTA IV spelen!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.