Jump to content

Racestuur GTA IV?


stefand

Recommended Posts

Is er inmiddels al een optie voor een racestuur om mee gta iv te spelen?

heb je het al getest? Heb je patch 1.030 al geinstaleerd? dankzij deze patch zijn er weer meer compatibele gamepads en toestanden te gebruiken, mss ook racestuur.

patch 1.030

verdere interessante info ivm patches en controllers: tutorial zeker bekijken!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me zoiezo niet zo heel fijn om GTA IV met een racestuur te spelen. Aangezien sommige racesturen niet alle toetsen bevatten. Ik citeer even uit het topic van _KoE_Mzungu :

De volgende racesturen worden standaard ondersteund met de tweede patch, echter moeten de knoppen worden ingesteld met de bijgeleverde software van de fabrikant van de controller (bron: Rockstar):

Logitech G25 Racing Wheel

Logitech Wingman Formula GP Wheel

Logitech MOMO Racing

MOMO Force

Driving Force

ProDriving Force

Formula Force

Die worden dus zeker ondersteunt, voor informatie hoe te installeren vind je ook in dat topic.. Ik kan je ook aanraden om een Xbox 360 controller te gebruiken. Dit speelt veel fijner weg, en de controls zijn makkelijker.

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een racestuur , ik probeerde GTA IV ermee te spelen maar dat ging totaal niet. Je moest lopen door te sturen. Gas geven om naar voren te gaan als je loopt xD Ik kwam de deur van mijn savehuis niet eens uit ! Totaal geen aanrader.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...