Jump to content

Foto's Oostenrijk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar hele mooie foto's gemaakt , tijdje terug toen ik in Oostenrijk was.

Zijn allemaal niet bewerkt ! Ik had er meer maar ik heb geen zin om ze te zoeken :D

mooiachensee.jpg

liftindebergen.jpg

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Geplaatst:

Gezien je geen nuttige bijdrage gaf in het topic "foto's" heb ik je post zojuist afgeslipt en dus een speciaal nieuw topic aangemaakt. In de graphics fora maken we voor een eigen design ook een eigen topic aan. Dit hoef je dus niet in andermans topic te posten.

Geplaatst:

Ik ga deze zomer naar Zwitserland daar a ik ook veel foto's maken. :puh:

Enig bezwaar als ik ze hier zou posten? :engel:

>>> Door Jay;: Je kan toch wel lezen End Of The Riot? Voor iedere eigen creatie, een eigen topic. Houd je onzin-posts dus voor je en post alleen als je een volwaardige rate weet te geven.<<<

Geplaatst:

Hele mooie foto's die je gemaakt hebt hoor :) Ik was 2 jaar geleden in Zwitserland ook een hele hoop pics gemaakt, de natuur is daar echt prachtig. Haha even heel wat anders dan in Nederland. Je tweede foto spreekt mij het meeste aan, maar de licht inval is echt heel mooi en duidelijk :) Alleen jammer dat het wat bewolkt was.

Geplaatst:

Zijn erg mooie foto's! Zwitserland en Oostenrijk zijn prachtige landen en je kunt er prachtige foto's maken! Zelf ga ik dit jaar ook weer op vakantie naar Zwitserland, hoop ik ook weer een hoop foto's te kunnen maken. :)

Het nadeel aan de foto's is bij het vergroten ervan: de foto's zijn erg wazig, maar dat komt waarschijnlijk door de bewolking. Ik neem aan dat je vast meer dan twee foto's hebt gemaakt, dus post er wat meer zou ik zeggen.Vind het altijd mooi om foto's van dat land te zien! :)

Geplaatst:
Gezien je geen nuttige bijdrage gaf in het topic "foto's" heb ik je post zojuist afgeslipt en dus een speciaal nieuw topic aangemaakt. In de graphics fora maken we voor een eigen design ook een eigen topic aan. Dit hoef je dus niet in andermans topic te posten.

Sorry jay (lekker streng :D ) , ik dacht dat het een topic was waar je al je mooie foto's kon posten die niet bewerkt waren. Maar ja , een eigen topic is ook goed

Die tweede is idd wel van TOPkwaliteit.

Met welk fototoestel is het getrokken?

Het is al aardig wat jaren terug en het is gemaakt met een camera die ik direct erna had terug had gebracht bij de kijkshop omdat het stuk ging. Was een 3.0 megapixels camera ofzoiets :7

Verder nog wat foto's die ik heb genomen in mijn laatste jaren in verschillende landen :

gletchermetsneeuw.jpg

liftennaarbeneden.jpg

opeenrots.jpg

sikandermetgun182.jpg

Geplaatst:

Eerste 2 uit hoofdpost waren Achensee (Oostenrijk) en uit mijn laatste post zijn de eerste 2 gemaakt in Zwitserland.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...