Doppeyy Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Goedendag mensen van het Samp forum .Ik had een idee om jizzy's club een vip club te maken.Het idee dat ik had:Mensen die een Vip pasje hebben die mogen alleen de club in.Mensen die zonder pasje naar binnen gaan worden automatisch eruit getrapt.En dat dan de mensen dan een counter krijgen van 10 seconden krijgen of automatisch eruit getrapt worden.En het pasje is alleen verkruigbaar als je door de eigenaar van de club(Rcon dus)een pasje krijgt.Maar ik heb geen idee hoe je dat zou moeten doen Dus nou is mijn vraag ..... Wie wil en kan mij daarmee helpen ?Alvast bedankt en ik wacht op reacties Gr Dopey Bewerkt: 7 juni 2009 door Doppeyy Reageren
Crusher!! Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) maak varieble new VIP[MAX_PLAYERS]; //als speler dat binnkomt via tp of wat anders! if (VIP[playerid] == 0) { SetPlayerInterioor(...); SetPlayerPos(...); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Je bent geen VIP"); // VIP = 0, dat betekent dat ie gen VIP is } if (VIP[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Welkom in de club"); } met die linen kom je een heel end Bewerkt: 6 juni 2009 door GTA_GAMER_JD Reageren
Doppeyy Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 maak varieble new VIP[MAX_PLAYERS]; //als speler dat binnkomt via tp of wat anders! if (VIP[playerid] == 0) { SetPlayerInterioor(...); SetPlayerPos(...); SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Je bent geen VIP"); // VIP = 0, dat betekent dat ie gen VIP is } if (VIP[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, KLEUR, "Welkom in de club"); } met die linen kom je een heel end Okee maar ik wil hem als Filterscript maken zodat als die klaar is ik hem ook voor andere spelers kan uploaden zodat iedereen er wat aan heeft en ik kan de interior ID niet vinden :S kan iemand me verder helpen Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ga Jizzy's club binnen en typ /interior. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.