MrIndependent Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik ben een beginnend Regisseur op youtube , ik gebruik het programma sony Vegas Pro 8.0. Ik heb wat dingetjes gemaakt die ik jullie wil showen . Maar ik weet niet zeker of dat mag ? Voorbeeldje dit 0 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Kan Iemand even de topic titel veranderen ? 0 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Ik denk dat je het beste je video's kunt showen in het 'Beeld & Geluid' subforum. Daarnaast zou ik wat meer effecten in je filmpjes stoppen al is het wel een leuk begin! Bewerkt: 7 juni 2009 door 2fast{0} 0 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ik denk dat je het beste je video's kunt showen in het 'Beeld & Geluid' subforum. Daarnaast zou ik wat meer effecten in je filmpjes stoppen al is het wel een leuk begin! Ja maar dat vind ik een Levenloos topic XD Ik vind dit ook onder graphics vallen Ik heb ongeveer 15 minuten hieraan gewerkt 0 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ik denk dat je het beste je video's kunt showen in het 'Beeld & Geluid' subforum. Daarnaast zou ik wat meer effecten in je filmpjes stoppen al is het wel een leuk begin! Ja maar dat vind ik een Levenloos topic XD Ik vind dit ook onder graphics vallen Ik heb ongeveer 15 minuten hieraan gewerkt Het is een leuk begin dat sowieso. Maar probeer eens wat meer tutorials te vinden en maak er wat meer van dan dit. 0 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ik denk dat je het beste je video's kunt showen in het 'Beeld & Geluid' subforum. Daarnaast zou ik wat meer effecten in je filmpjes stoppen al is het wel een leuk begin! Ja maar dat vind ik een Levenloos topic XD Ik vind dit ook onder graphics vallen Ik heb ongeveer 15 minuten hieraan gewerkt Het is een leuk begin dat sowieso. Maar probeer eens wat meer tutorials te vinden en maak er wat meer van dan dit. Ja later ik ga nu maar eens slapen .. 0 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Nog nooit eerder een plaatje gemaakt . Kan iemand even de topic titel veranderen Bewerkt: 9 juni 2009 door MrIndependent 0 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 (bewerkt) Rates Tips Please ? Bewerkt: 10 juni 2009 door MrIndependent 0 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Ik heb wat logootjes gemaakt Rates please Bewerkt: 21 juni 2009 door MrIndependent 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.