Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Hallo, ik weet niet of dit hier hoort, verplaatst het maar als het hier niet hoort. Ik was net aan het GTA IV'en op mijn xbox360 en opeens komen er blauwe en gele strepen door het beeld en komt er allemaal gekraak en gepiep uit de xbox360. Weet iemand waardoor dit komt en of hij nu kapot is? Het klonk namelijk niet zo fijn... Bewerkt: 7 juni 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Klinkt alsof hij oververhit is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Ik speelde net 10 minuutjes. Al maakt hij wel enorm veel herrie als ik speel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Ik speelde net 10 minuutjes. Al maakt hij wel enorm veel herrie als ik speel. Ook bij andere games? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Ik speelde net 10 minuutjes. Al maakt hij wel enorm veel herrie als ik speel. Ook bij andere games? Ik zal even kijken. Ik post het zometeen. EDIT: Bij COD3 en Viva Pinata is het er ook... Bewerkt: 7 juni 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Ik speelde net 10 minuutjes. Al maakt hij wel enorm veel herrie als ik speel. Ook bij andere games? Ik zal even kijken. Ik post het zometeen. EDIT: Bij COD3 en Viva Pinata is het er ook... Dan ligt het aan je Xbox. Heb je nog garantie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Dan ligt het aan je Xbox.Heb je nog garantie? Ik zou het niet weten. Ik zal ff kijken of ik nog een bonnetje heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Je kan je serial op internet invullen en dan kan je zine of je nog garantie heb van microsoft! hoe dat met bonnetjes werkt weet ik ook inet. Geeft hij nog rooie lampjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Nee, dat heeft hij nooit gedaan. EDIT: Heb je een link naar dat serial op internet invullen? Bewerkt: 7 juni 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) xbox.com --> ondersteuning Als je al een xboxlive account heb inloggen, anders ff registeren. Dan als je via die pagina inlogt staat er ''Console registeren'' oid. Je gegevens invullen + serial die op de achterkant van je xbox staat Bewerkt: 7 juni 2009 door Sjoelie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Garantie verlopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Je kan altijd proberen hem op te sturen, die van een vriend van mij werd ook gratis gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Staat je Xbox 360 in een kast ofzo, omdat dan de warmte niet kan ontsnappen en hij dus makkelijk oververhit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Nee, hij ligt open op mijn bureau. Heeft hij trouwens altijd gelegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 zuig hem eens uit, het is duidelijk dat hij oververhit is. Als het een 'oude' versie is kon je hem geloof ik inruilen voor een nieuwe versie die geen hitte probleem heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.