Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 zuig hem eens uit, het is duidelijk dat hij oververhit is.Als het een 'oude' versie is kon je hem geloof ik inruilen voor een nieuwe versie die geen hitte probleem heeft. Heeft geloof ik niet geholpen. Toen ik de stofzuiger op de achterkant zette kwam er totaal geen stof uit. Alleen uit de voeding kwam een beetje stof. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 dat heeft ook weinig nut, maak dat ding eens open en zuig hem dan uit. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ehh, hoe maak ik dat ding open? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Bumpje. Net deed hij het weer. Toen werd opeens mijn beeld zwart. Toen deed ik hem uit en daarna weer aan en nu knipperen de 3 beroemde rode lichtjes. Hier gaf Microsoft toch levenslange garantie op? EDIT: LOL, Ik zet mn xbox weer opnieuw aan en de lampjes zijn weg. xD Er is geloof ik echt wat mis in dat ding. Bewerkt: 9 juni 2009 door Djmaddox Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 dat ding is duidelijk aan eht wegsmelten, mijn vriend heeft het ook gehad, als je een oude versie ervan hebt kun je hem geloof ik nog steeds gratis laten omruilen of alten repareren, voor reparatie betaal je wel de verzendkosten Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 dat ding is duidelijk aan ehthet wegsmelten, mijn vriend heeft het ook gehad, als je een oude versie ervan hebt kun je hem geloof ik nog steeds gratis laten omruilen of alten repareren, voor reparatie betaal je wel de verzendkosten Denk ik ook. Als ik geen game speel staat dat ding al enorm te blazen. Ik zal contact op gaan nemen met klantenservice. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.