Jump to content

Xbox360 gele en blauwe strepen door het beeld?


Djmaddox

Recommended Posts

zuig hem eens uit, het is duidelijk dat hij oververhit is.

Als het een 'oude' versie is kon je hem geloof ik inruilen voor een nieuwe versie die geen hitte probleem heeft.

Heeft geloof ik niet geholpen. Toen ik de stofzuiger op de achterkant zette kwam er totaal geen stof uit. Alleen uit de voeding kwam een beetje stof. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bumpje.

Net deed hij het weer. Toen werd opeens mijn beeld zwart. Toen deed ik hem uit en daarna weer aan en nu knipperen de 3 beroemde rode lichtjes. :cry:

Hier gaf Microsoft toch levenslange garantie op?

EDIT: LOL, Ik zet mn xbox weer opnieuw aan en de lampjes zijn weg. xD

Er is geloof ik echt wat mis in dat ding.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

dat ding is duidelijk aan eht wegsmelten, mijn vriend heeft het ook gehad, als je een oude versie ervan hebt kun je hem geloof ik nog steeds gratis laten omruilen of alten repareren, voor reparatie betaal je wel de verzendkosten

Link to comment
Delen op andere websites

dat ding is duidelijk aan ehthet wegsmelten, mijn vriend heeft het ook gehad, als je een oude versie ervan hebt kun je hem geloof ik nog steeds gratis laten omruilen of alten repareren, voor reparatie betaal je wel de verzendkosten

Denk ik ook. Als ik geen game speel staat dat ding al enorm te blazen. Ik zal contact op gaan nemen met klantenservice.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...