Jump to content

mta vraagje


commanderfreek

Recommended Posts

ik zouw graag mta spelen maar daar heb je waarschijnlijk gta sa voor nodig

dat heb ik dus nog niet maar voor ik het koop heb ik nog wel en paar vraagjes

kun je met mta ook gewoon wat stunten in aangepaste mappen wat ik lees overal maar dingen over deadtmatch en race en nog een vraagje ik heb gehoort dat je gta sa v1 hebt en gta sa v2 wat moet ik nu ijgelijk hebben om mta te kunnen spelen met een aangepast map en zo

en nog 1 vraagje ik heb ook gezien dat er gta sa:mp is wat is nu ijgelijk het beste mta sa of gta sa:mp

Bewerkt: door commanderfreek
Link to comment
Delen op andere websites

Om even alles op een rijtje te krijgen:

De eerste mta voor gta sa was MTA SA: Race (daarin kon je alleen racen)

Sinds 1,5 jaar geleden is er een MTA SA: Deathmatch (preview) uitgekomen waarmee je kan schieten, racen en alles (net als in sa:mp)

Ze werken nu aan de nieuwe versie van deathmatch maar ze halen de naam deathmatch weg, omdat dat verwarring veroorzaakt. De nieuwe mta heet gewoon MTA 1.0 (Multi Theft Auto 1.0)

Dus je hebt nu op het moment:

- MTA:SA Race (alleen racen, best oude mta)

- MTA:SA Deathmatch (schieten, lopen, stunten, racen alles) <-- zou eigenlijk geen deathmatch moeten heten.

Nu is er natuurlijk ook een andere mod voor gtasa om online te kunnen spelen, die heet SA:MP (San Andreas Multiplayer)

Hiermee kan je ook lopen,schieten, racen enzo. De meesten vinden de huidige SA:MP toch beter dan de huidige MTA:SA Deathmatch preview. Op sommige punten ben ik het daarmee eens. Maar de nieuwe MTA (MTA 1.0) heb ik getest, en die is veeel beter dan sa:mp. Op alle gebieden.

Ikzelf speel geen SA:MP meer sinds de MTA SA:Deathmatch versie en speel alleen dus MTA.

Bewerkt: door Simbad De Zeeman
Link to comment
Delen op andere websites

ok dan kies ik voor mta maar ik heb filmpjes gezien dat je straten, gebouwen,ramps en zo hebt op plaatsen waar die normaal niet zijn zo als in de lucht kan iedereen dat of is dat een aparte downloud of zo

(srry voor mijn schrijf fouwten ik heb een klein probleem waardoor ik heelslecht kan typen schrijven en zo)

Link to comment
Delen op andere websites

ok dan kies ik voor mta maar ik heb filmpjes gezien dat je straten, gebouwen,ramps en zo hebt op plaatsen waar die normaal niet zijn zo als in de lucht kan iedereen dat of is dat een aparte downloud of zo

(srry voor mijn schrijf fouwten ik heb een klein probleem waardoor ik heelslecht kan typen schrijven en zo)

Je kan met een map editor van mta inderdaad allerlei dingen erbij bouwen.

Bij de oude MTA:SA Race versie zit die er bij in. De huidige MTA:SA Deathmatch preview zit de knop er wel, maar de map editor zit er nog niet bij.

Bij de allernieuwste MTA, MTA:SA 1.0 zal er een hele goeie nieuwe map editor bij zitten. (heb hem geprobeerd)

Link to comment
Delen op andere websites

Simbad je hebt een paarfuncite in MTA Race die niet bij MTA DM zitten. Zoals elkaar met autos van een platform afduwen etc...

Hoe bedoel je dat precies Wrieh? dat je geen race:deathmatch kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...