Cojoles Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Hallo, sorry ik wist niet waar te posten dus heb ik het hier gedaan! Nu heb ik een savegame gedownload, en dat programme om savegames erin te zetten heb ik ook gedownload, Maar als ik in het hoofdmenu op Home druk, gebeurt er niks, en daar loop ik dan vast. Dat schijnt nodig te zijn voor account te wisselen ofzo. Weet iemand hoe dit komt? Groeten, Cojoles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Hallo,sorry ik wist niet waar te posten dus heb ik het hier gedaan! Nu heb ik een savegame gedownload, en dat programme om savegames erin te zetten heb ik ook gedownload, Maar als ik in het hoofdmenu op Home druk, gebeurt er niks, en daar loop ik dan vast. Dat schijnt nodig te zijn voor account te wisselen ofzo. Weet iemand hoe dit komt? Groeten, Cojoles. probeer anders niet de savegame loader maar plaats het bestand gewoon in de juiste directory. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 je hebt meestal problemen met gedownloade savegames daarom doe ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rsnbetul5 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb wel een savegame op mijn computer en het werkt perfect! Ik zou je willen helpen, maar ik weet zelf niet hoe dat moet, me broer heeft het voor mij gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.