Jump to content

VrAagje

MegaTech

Recommended Posts

ik vraag misschien veel maar ik ben erg benieuwd B)

heb je in Andreas files???

en als je schiet... in eh iemands arm bijv. grijpt ie dan naar zijn arm? of loopt die dan gewoon door

wees niet bang.... ik ben nog lang niet uitgevraagd :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaTech

15

• Typhoon

6

• Silverwing

3

• The Outlaw

2

Top Posters In This Topic

Files zijn er wel zeker als je een ongeluk veroorzaakt dan knallen ze op elkaar, en stappen ze uit en gaan ze met elkaar vechten.

Als je op iemand schiet dan rent hij gauw weg, of als je tegen een politie man schiet met een shotgun vliegt hij naar achter.

Tevens kun je nu ook genieten van Politie Chases, heerlijk om eens zelf toeschouwer te zijn

Delen op andere websites

dat lijkt me ook cool om te zien hoe andere gepkat worden :lol:

en heb je misschien ook iets van spits?

enne als de politie iemand heeft opgepakt en je knalt 2 agenten neer die hem naar de auto brengen ( als dat zo is ) gaat die verdachte er dan gewoon vandoor?

Delen op andere websites

dat lijkt me ook cool om te zien hoe andere gepkat worden :lol:

en heb je misschien ook iets van spits?

enne als de politie iemand heeft opgepakt en je knalt 2 agenten neer die hem naar de auto brengen ( als dat zo is ) gaat die verdachte er dan gewoon vandoor?

Als de Dief tegen de Politie vecht en je vermoord de agenten dan loopt de Dief gewoon weg.

Delen op andere websites

Verdachten worden niet ingrekend maar neergeschoten :lol:

ik geef je een situatie waarin elke gta gamer zich kan vinden:

Ik zit achter een oude stallion te rijden als die net te laat remt voor een stoplicht en knalt tegen een Politie wagen. De politie mensen stappen uit en de gast in de Stallion gaat als een Tierelier er vandoor, de Politie stapt in en volgt, Ik kan natuurlijk niks missen dus ik volg ook.

eenmaal later als ze hem hebben klemgereden stappen ze uit, de man in de stallion wil per voet ontkomen maar de cops verhinderen dat en knallen hem neer, That;s the San andreas way of People killing :lol:

Delen op andere websites

• 2 weken later...
wat gebeurt er als iemand vlucht voor de politie, en die hebben ze klemgereden en ze trekken hem uit de auto... wat gebeurt er daarnaa?

Daarna beginnen ze naar elkaar te schieten.

Meestal winnen de verdachte.

Als ze winnen gaan ze er gewoon weer vandoor. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...