MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 gelukkig.... ik help verdachte graag :lol: en als ze verliezen? knalt die agent ze dan gewoon dood? of gaat ie naar het bureau Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) gelukkig.... ik help verdachte graag :lol: en als ze verliezen? knalt die agent ze dan gewoon dood? of gaat ie naar het bureau Hij knalt hem gewoon dood en loopt daarna rustig verder Ja als je geen cheats gebruikt kan je eigenlijk niet de verdachte helpen, omdat als je op de verdachte schiet krijg jij een sterretje. En dan gaan ze achter jou aan, best wel jammer.. Misschien kan je hem wel gewoon met je vuist meppen zoder sterretjes te krijgen. Bij VC kreeg je dan een $50 Good Civilian bonus als je een misdadiger sloeg . Bewerkt: 1 juni 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Ja als je geen cheats gebruikt kan je eigenlijk niet de verdachte helpen, omdat als je op de verdachte schiet krijg jij een sterretje. En dan gaan ze achter jou aan, best wel jammer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 hmm... ach ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 zie je vaak achtervolgingen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 hangt er van af je moet ze gewoon tegen komen maar over het algemeen wel volgens mij, ik had een keer net een nieuwe getunde lowrider mooi dingetje kwam er zo'n politie in achtervolging achter een andere crimineel :angry: eerst botst die crimineel tegen me aan en dan die poltie :angry: :angry: toen begonnen ze ook nog op elkaar te schieten en ging die boef bij mijn auto staan vervolgens is mijn auto bijna stuk de boef is dood rijden de poltie weer weg komt er nog zo'n politie moter rijd ook tegen mijn auto, kapot is ie ik was zo boos dat ik die politie vet lang heb zitten rammen al mij nkogels op hem vermoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 kan ik me voorstellen... zoveel geld erin gestoken om je auto te tunen en dan komt er een idioot van een crimineel aan en die beukt je coole car naar de maan en dan nog de politie! dan zou je dat hele politie bureau toch in de fik willen steken ( altans dat wil ik ) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 jah daar had ik niet aangedacht maar ik had al genoeg chaos aangericht Er was daar een heel bloedbad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 haha... nou lekker zeg al die onschuldige mensen vermoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 jah jammer voor ze moesten ze er maar niet zijn en dan doen sommige ook nog van die rare uitspraken :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 haha? oja? zoals welke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 nouw als je tege iemand aanloopt: watch it, of dumbass oofsow al1 als ze da tege mij zegge pak k mn politie knuppeltje en ros k ze volop op hun kanis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 dat kan natuurlijk ook ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 dat is echt iri als ze dat zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 dat zal best jaha en dan knal je ze dus lekker neer uhum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.