Jump to content

VrAagje


MegaTech

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    15

  • Typhoon

    6

  • Silverwing

    3

  • The Outlaw

    2

Top Posters In This Topic

gelukkig.... ik help verdachte graag  :lol:

en als ze verliezen? knalt die agent ze dan gewoon dood? of gaat ie naar het bureau

Hij knalt hem gewoon dood en loopt daarna rustig verder :puh:

Ja als je geen cheats gebruikt kan je eigenlijk niet de verdachte helpen, omdat als je op de verdachte schiet krijg jij een sterretje. En dan gaan ze achter jou aan, best wel jammer..

Misschien kan je hem wel gewoon met je vuist meppen zoder sterretjes te krijgen.

Bij VC kreeg je dan een $50 Good Civilian bonus als je een misdadiger sloeg :puh: .

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Ja als je geen cheats gebruikt kan je eigenlijk niet de verdachte helpen, omdat als je op de verdachte schiet krijg jij een sterretje. En dan gaan ze achter jou aan, best wel jammer..

Link to comment
Delen op andere websites

hangt er van af je moet ze gewoon tegen komen maar over het algemeen wel volgens mij, ik had een keer net een nieuwe getunde lowrider mooi dingetje :D kwam er zo'n politie in achtervolging achter een andere crimineel :angry: eerst botst die crimineel tegen me aan en dan die poltie :angry: :angry: toen begonnen ze ook nog op elkaar te schieten en ging die boef bij mijn auto staan vervolgens is mijn auto bijna stuk de boef is dood rijden de poltie weer weg komt er nog zo'n politie moter rijd ook tegen mijn auto, kapot is ie ik was zo boos dat ik die politie vet lang heb zitten rammen al mij nkogels op hem vermoord

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik me voorstellen... zoveel geld erin gestoken om je auto te tunen en dan komt er een idioot van een crimineel aan en die beukt je coole car naar de maan

en dan nog de politie! dan zou je dat hele politie bureau toch in de fik willen steken ( altans dat wil ik ) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...