maxiboy Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 ik ga gewoon lekker met granaten gooien in een politiebureau als ik boos ben op de politie bent eigenschuld voor die politie want ze hadden niet je auto moet kapot rammen en schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 jah meote nze maar niet zo dom doen, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) nou zoiets zal ik ook gaan doen hoor... goed plan rij je in je mooiste en coolste getunde car rond en dan boek te politie je auto aan flarde... dan wordt je toch ook boos dan zal ik dat hele politiestation opschone ( niet met een vaatdoekje of zo maar met wat anders ) Bewerkt: 2 juni 2005 door MegaTech Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 ik heb ook chaos aangericht maar daar ben ik niet heen geweest gelukkig was het bij een vriend van me toen ik dat had dus. ik krijg hem vrijdag op pc heb em gepreorderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.