Rinaldootje Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Hier een paar van mijn tekeningen die ik in mijn vrije tijd maak. (Ja ik heb iets met het tekenen van Stewie) Vaste Familyguy kijkers hetkennen het voorwerp in zijn hand nog wel and een Buttscracher die Peter in een Aflevering aan menzen probeerde te verkopen Deze was te makkelijk De bovenste is mijn nieuwste en de onderste mijn eerste Ratez Plz ^^ P.S. Ik heb ze gemaakt en zonder mijn toestemming mag je ze ook nergens anders gebruiken Bewerkt: 7 juni 2009 door Rinaldootje Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Dat is echt enorm gaaf. Maak je ze met een potlood of op de computer? @TS, het is tekeningen, niet tekiningen. Ik ga ze niet allemaal raten want dan ben ik een tijdje bezig maar overall zou ik ze gemiddeld een 8 geven. Dat getal omdat je gelijk de persoon herkend maar niet een 10 omdat er niks op de achtergrond is. Bewerkt: 7 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ik schets ze eerst met potlood en daarna trek ik ze over Met Fineliner En ja ik zie nu ook mar mijn kleine spelfout (Is er een admin/mod die die spelfout in de titel even kan verbeteren :$ ) Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 teken je het na, of teken je het gewoon uit losse hand ? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ik teken ze uit losse hand. Maar wel van een plaatje dat ik eerder heb gezien Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Oke na groot verzoek van mijn vrienden heb ik weer een nieuwe gemaakt. The EVIL Monkey. Sorry voor de nog overgebleven potloodstrepen Maar mijn gum is bijna op en werkt niet meer zo geweldig goed ^^ Bewerkt: 12 juni 2009 door Rinaldootje Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Kom op mensen Rate eens. Wil weten wat ik beter kan doen Reageren
Timske Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Je Evil Monkey en de American Dad tekeningen zijn echt goed gelukt man!! KUTGW Toevallig SouthPark fan? Reageren
Puma Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 maar niet een 10 omdat er niks op de achtergrond is. Dat vind ik dus echt de grootste kutredenatie aller tijden. Zwart wit-tekeningen kunnen geweldig zijn. Andy Warhol, een bekende kunstenaar uit Pop-art kunststroming, maakte zeefdrukken van alledaagse voorwerpen. Waarschijnlijk heb je deze al wel eens gezien: Geen achtergrond, geen diepe gedachtes, geen schaduwen (wel reflecties). Simpel, maar mooi, én kunst. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) ik vind ze goed getekend alleen lois haar hoofd ziet er een beetje raar uit op de eerste tekening 9/10 ik kan het niet Bewerkt: 16 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Je Evil Monkey en de American Dad tekeningen zijn echt goed gelukt man!! KUTGW Toevallig SouthPark fan? Enorme fan. Missrien dat ik daar binnekort ook aan ga beginnen. Maar eerst wil ik toch nog Osama Bin Laden met zonnebril en/of Rubbere kip uit een van de afleveringen van Familyguy tekenen ik vind ze goed getekend alleen lois haar hoofd ziet er een beetje raar uit op de eerste tekening 9/10 ik kan het niet Hoofden zijn niet mijn pluspunt. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) goed en van de vorige tekening vond ik vooral rogers hoofd goed gemaakt. Bewerkt: 16 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
FerryN Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Netjes Netjes! Een tip misschien, gebruik een potlood, dan valt er nog te gummen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Netjes Netjes!Een tip misschien, gebruik een potlood, dan valt er nog te gummen Ik teken eerst met potlood. Ik trek dan over met fineliner. en dan gum ik weer uit. Kijk maar bij mijn 1e tekeningen. Die waren nog van potlood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.