L156 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Hallo allemaal, Ik heb een vraag. Ik probeer een zo mogelijke nederlandse GTA SA te maken. Ik zoek alleen nog vele spullen. Die spullen over NL voor GTA SA kunnen in dit topic gezet worden. Bijv: De tekst en voertuigen enz.. Groetjes, Brian Reageren
Beagle Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Er waren hier al een aantal topics over. Er is in de Modding Showroom een mod die mensen recruteert om San Andreas naar Amsterdam (geloof ik) te converteren. Daarnaast waren er al een aantal topics waar Nederlandse voertuigen ingezet zijn. In onze download database staan ook een aantal Nederlandse mods (die dingen naar Nederlands converteren, hé ). Dan kan je nog even googlen of op de grotere GTA modding sites kijken (bijv. www.gtainside.com). Veel succes edit: Oja, en er is ook al een mod die alle tekst uit het spel vervangt met Nederlandse tekst. Bewerkt: 7 juni 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.