GTA Haas Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Hoi, ik heb nog maar iets van 358 KB geheugen van de 80GB. Nou wil er meer geheugen op mijn PS3 zetten, maar hoe? Kan iemand mij helpen? Reageren
wupie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Hoi, ik heb nog maar iets van 358 KB geheugen van de 80GB. Nou wil er meer geheugen op mijn PS3 zetten, maar hoe? Kan iemand mij helpen? je kunt gewoon een laptob harde schijf kopen en die in je PS3 doen. Reageren
IV trailer Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Kwestie van even de handleiding lezen van de ps3. Je kan ook op internet heel veel tuturials vinden hiervoor. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Er handig: Video-tutorial van Gamekings! Klik hier. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Oke, thanks voor de snelle reactie's! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Nog een ding, ik heb effe gekeken. En hun hebben de 60GB versie, ik de 80 GB. En bij mij ziet het er anders uit. Dus ik kan ook al niet doen wat hun uitleggen. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 beetje op youtube kijken dan vind je er wel 1tje, ik moet dat trouwens ook een keertje doen die van mij zit ook stampvol Reageren
Dieko Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Nog een ding, ik heb effe gekeken. En hun hebben de 60GB versie, ik de 80 GB. En bij mij ziet het er anders uit. Dus ik kan ook al niet doen wat hun uitleggen. Hier wordt het in het Nederlands uitgelegd. Klik hier Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En de 80GB versie is gelijk aan de 40GB, alleen zit er dan een andere schijf in. Dus kun je ook 40GB tuturials bekijken. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En de 80GB versie is gelijk aan de 40GB, alleen zit er dan een andere schijf in. Dus kun je ook 40GB tuturials bekijken. Thanks, heb al op internet enz. gekeken. En ik ga er eentje halen van 320GB. ^^ Reageren
Wouter36 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 En de 80GB versie is gelijk aan de 40GB, alleen zit er dan een andere schijf in. Dus kun je ook 40GB tuturials bekijken. Thanks, heb al op internet enz. gekeken. En ik ga er eentje halen van 320GB. ^^ Hoe duur kost die harde schijf? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 En de 80GB versie is gelijk aan de 40GB, alleen zit er dan een andere schijf in. Dus kun je ook 40GB tuturials bekijken. Thanks, heb al op internet enz. gekeken. En ik ga er eentje halen van 320GB. ^^ Hoe duur kost die harde schijf? Van 320 GB, iets van 60 euro Reageren
.Stan Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat heb je dan wel niet allemaal op je PS3 staan, als je zoveel geheugen nodig hebt? Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat heb je dan wel niet allemaal op je PS3 staan, als je zoveel geheugen nodig hebt? het is ook gewoon de zekerheid, dat je gewoon naar hartelust alles kan downloaden zonder dat je steeds in de gaten hoeft te houden van: o nee mijn GBytes zijn bijna op Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Wat heb je dan wel niet allemaal op je PS3 staan, als je zoveel geheugen nodig hebt? het is ook gewoon de zekerheid, dat je gewoon naar hartelust alles kan downloaden zonder dat je steeds in de gaten hoeft te houden van: o nee mijn GBytes zijn bijna op Downloaden doe ik niet zoveel. - South Central Expension Map - South Central Cars - Vehicle Pack 1 - Vehicle Pack 2 - SOCOM Confrontation - COD4 4 Extra Maps - Burnout Paradise Time Savers Pack - Burnout Paradise Toy Cars - Burnout Paradise Booster Pack - Burnout Paradise En de rest allemaal spellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.