Jump to content

Monitor valt uit


ikt

Recommended Posts

Je hoeft de stroom kabel nog niet eens te vervangen, kijk eerst maar eens of hij er uberhaubt goed inzit, zo ja, dan mag je hem eens vervangen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

welk model?

hoe oud is die?

andere kabel nu onderhand al geprobeerd?

probeer eens een andere monitor om te kijken of het niet aan je grafischekaart/voeding ligt

Link to comment
Delen op andere websites

welk model?

hoe oud is die?

andere kabel nu onderhand al geprobeerd?

probeer eens een andere monitor om te kijken of het niet aan je grafischekaart/voeding ligt

Wees

niet

zo

bijdehand

Het is een antiek model uit 2005 van Yakumo

TFT19SL

Ik heb hem al uit mekaar gehaald, niets te zien. Aan de voedingskabel ligt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

welk model?

hoe oud is die?

andere kabel nu onderhand al geprobeerd?

probeer eens een andere monitor om te kijken of het niet aan je grafischekaart/voeding ligt

Wees

niet

zo

bijdehand

Het is een antiek model uit 2005 van Yakumo

TFT19SL

Ik heb hem al uit mekaar gehaald, niets te zien. Aan de voedingskabel ligt het niet.

ben niet bijdehand bezig, probeerde gewoon te helpen, probeer eens een andere monitor dan.

Link to comment
Delen op andere websites

omg :puh: hoe vaak moet ik het nog zeggen :puh:

Het ligt 100% aan de monitor, niet aan de computer. Als je me niet gelooft, pech. De monitor valt UIT.

1: Het lichtje blijft branden, het beeld is weg

2: Ik druk op de aanknop van de monitor en dan gaatie uit (normaal). Als ik nog een keer druk gaat die aan. Voor anderhalve seconde.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de monitor gewoon stuk en moet je een nieuwe aanschaffen, als een andere kabel niet verbetering biedt en een andere monitor het bij die computer wel gewoon doet.

Link to comment
Delen op andere websites

omg :puh: hoe vaak moet ik het nog zeggen :puh:

Het ligt 100% aan de monitor, niet aan de computer. Als je me niet gelooft, pech. De monitor valt UIT.

1: Het lichtje blijft branden, het beeld is weg

2: Ik druk op de aanknop van de monitor en dan gaatie uit (normaal). Als ik nog een keer druk gaat die aan. Voor anderhalve seconde.

daarom zeg ik ook DE KABEL ZIT ER WAARSCHIJNLIJK NIET GOED IN. Je kunt het nu wel ontkennen maar ik weet 99% zeker dat je er uberhaupt neit eens naar hebt gekeken, sorry dat we je overlast bezorgen door je proberen te helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de monitor gewoon stuk en moet je een nieuwe aanschaffen, als een andere kabel niet verbetering biedt en een andere monitor het bij die computer wel gewoon doet.

:)

omg :puh: hoe vaak moet ik het nog zeggen :puh:

Het ligt 100% aan de monitor, niet aan de computer. Als je me niet gelooft, pech. De monitor valt UIT.

1: Het lichtje blijft branden, het beeld is weg

2: Ik druk op de aanknop van de monitor en dan gaatie uit (normaal). Als ik nog een keer druk gaat die aan. Voor anderhalve seconde.

daarom zeg ik ook DE KABEL ZIT ER WAARSCHIJNLIJK NIET GOED IN. Je kunt het nu wel ontkennen maar ik weet 99% zeker dat je er uberhaupt neit eens naar hebt gekeken, sorry dat we je overlast bezorgen door je proberen te helpen.

Heb je de bovenstaande posts al gelezen. /facepalm

Link to comment
Delen op andere websites

ehm okee, je hebt nergesn ook maar gezegt dat je uberhaupt een ndere kabel hebt geprobeert of de kabel hebt aangedrukt, dus dat meot ik even gokken, ik kan gene gedachten lezen hoor als je dat soms dnekt.

Je maakt het jezelf ook erg makkelijk door mensen die je proberen te helpen gewoon keihard af te kraken, maar als je wilt horen dat de monitor kapot dan is dat goed. Je monitor kapot, hier de woorden die je kennelijk wilt horen, nou ga ff lekker op zoek naar een

Als je het zlef allemaal beter weet zoek je het toch lekker zelf uit, toevallig heb ik dezelfde problemen gehad en toen bleek ook toevallig de stekker die naarde videokaart gaat niet goed erin te zitten, maarja als je dat neit wilt geloven ga je toch op zoek naar ene andere monitor.

Link to comment
Delen op andere websites

Mkay, jij hebt een kort lontje zeg.

1: Als ik de monitor al uti elkaar heb gehaald moet ik de stekker er wel uit hebben getrokken

2: Ik ben niet zo dom als ik lijk, ik heb dit scherm op meerdere computers uitgetest

3: Je hoeft geen gedachten te lezen, je moet connecties vinden. "Hmm, ikt heeft dat ding uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Misschien is er een kleine kans dat hij EERST DE KABEL ERUIT HEEFT MOETEN TREKKEN"

4: Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat die oplossing niet de goede is. Als je zegt dat je al iets hebt gedaan en iemand zegt het nog steeds over 9000 keer begin je je wel te ergeren.

5: brains or GTFO

Ach ja, dan maar het omgekeerde van een dual-screen: 1 screen voor 2 pc's.

Link to comment
Delen op andere websites

Mkay, jij hebt een kort lontje zeg.

1: Als ik de monitor al uti elkaar heb gehaald moet ik de stekker er wel uit hebben getrokken

2: Ik ben niet zo dom als ik lijk, ik heb dit scherm op meerdere computers uitgetest

3: Je hoeft geen gedachten te lezen, je moet connecties vinden. "Hmm, ikt heeft dat ding uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Misschien is er een kleine kans dat hij EERST DE KABEL ERUIT HEEFT MOETEN TREKKEN"

4: Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat die oplossing niet de goede is. Als je zegt dat je al iets hebt gedaan en iemand zegt het nog steeds over 9000 keer begin je je wel te ergeren.

5: brains or GTFO

Ach ja, dan maar het omgekeerde van een dual-screen: 1 screen voor 2 pc's.

ipv altijd zo aggresief te reageren en te doen alsof je zelf alles weet, geef dan ook meteen die informatie, zodat mensen niet alles dubbel hoeven te vragen, wij proberen alleen te helpen, als je zelf niet aangeeft wat je allemaal wel en niet gedaan hebt, kunnen wij dat dus ook niet weten, voel je dan niet aangevallen als mensen dingen zeggen die je al geprobeerd hebt. Maak het duidelijk naar ons toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...