Jump to content

Monitor valt uit


ikt

Recommended Posts

Mkay, jij hebt een kort lontje zeg.

1: Als ik de monitor al uti elkaar heb gehaald moet ik de stekker er wel uit hebben getrokken

2: Ik ben niet zo dom als ik lijk, ik heb dit scherm op meerdere computers uitgetest

3: Je hoeft geen gedachten te lezen, je moet connecties vinden. "Hmm, ikt heeft dat ding uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Misschien is er een kleine kans dat hij EERST DE KABEL ERUIT HEEFT MOETEN TREKKEN"

4: Ik kraak niemand af, ik zeg alleen dat die oplossing niet de goede is. Als je zegt dat je al iets hebt gedaan en iemand zegt het nog steeds over 9000 keer begin je je wel te ergeren.

5: brains or GTFO

Ach ja, dan maar het omgekeerde van een dual-screen: 1 screen voor 2 pc's.

1. Hoe weet ik dat van te voren als jij niks zegt?

2. Hoe weet ik dat van te voren als jij niks zegt?

3. Hoe akn ik wetne dat anderen dat wel weten, je word hier geholpen dus post je dat hier, maar dat si kennelijk voor jou niet duidelijk.

4. Jawel je kraakt wel mensen af, je zegt dat ik andere posts moet gana lezen, waarin niks staat, en ik moet maar ff gaan gokken wat je wel en niet hebt gedaan, je zegt ook dat scrtz bijdehand is terwijl hij alleen maar probeert te helpen, zoiets valt voor normale mensen onder afkraken.

5. ik denk allebei, ik heb geen zin meer om iemand uberhuaptt e proberen te helpen die toch alleen maar commentaar heeft, terwijl ik, scrtz en anderen proberen te helpen, ongelofelijk dat hier nog geen lock op zit, want dit slaat nergesn op, je stuurt mij weg terwijl ik je probeer te helpen, je noemt me dom, je noemt scrtz bijdehand, terwijl wij proberen te helpen, je zoekt het verder zelf maar uit want ik ben GTFO.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zo'n scherm wat moeilijk doet, en raad eens: de kabel. Het kan zijn dat het contactje een beetje versleten is. Een beetje duwen en trekken en constant proberen de monitor aan te zetten werkte bij mij. Het contactje was gewoon niet helemaal 100% goed meer.

Want ik had precies hetzelfde: Het beeld viel weg, zette de monitor opnieuw aan en uit, en geen beeld. Maar een beetje wikken en wegen met de kabel en hij deed het weer. Probeer dit ook eens. En het kan even duren dus geef na 3 pogingen niet op.

EDIT: het gaat bij mij om de stroomkabel die in de monitor gaat.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan luisterd meneer toch niet naar wat ik zeg. Ik dacht ook dat het niet aan de kabel lag maar het was toch echt zo.

Maar iets anders kan het niet zijn. Dus je monitor is kapot. Helaas pindakaas, nieuwe kopen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta op het punt om alles in dit universum en meer uit te schelden. Maar dat doe ik lekker niet.

Het ligt NIET go*ahem* aan de fu*kuch* kabel. Ik heb de monitor al helemaal fu*ahem* opengehaald alle contacten gechecked (zoals een normaal mens met enige IQ hierboven heeft kunnen lezen). Als het aan de stroomtoevoer lag zou de monitor in de eerste plaats NIET aangaan. En als die aan zou gaan zou die bij veel belasting (siwtchen tussen zwart-en wit) uitvallen, wat niet is gebeurd. Hij gaat gewoon uit wanneer die wil. Maar nu niemand hier toch iets van elektronika weet kan dit topic dicht. Redenen:

1: Niemand luistert naar me, ookal heb ik duizenden keren gezegd dat het NIET AAN DIE KL*kuch* kabel lag.

2: Niemand heeft hier verstand van. Als het aan de kabel lag had ik het zelf al gezien. Ik wed dat ik meer kleine electronische zooi uit elkaar heb gehaald dan de meesten hier. Dus niemand hier zal wel weten welk ding nou kapot is

3: Ik word hier toch afgezeken, waarschijnlijk omdat niemand het met me eens is dat ik weet dat het NIET DIE KAN*ahem* kabel is.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft het over de stroomkabel?

het gaat vooral om de kabel die je scherm met je videokaart verbindt, wie zegt dat deze goed op de pc is aangesloten? Hij kan wel goed op het scherm zijn aangesloten maar als hij dat op de pc niet is heeft het nog weinig nut.

Als het beeld weg gaat wijst dat voornamelijk op een kabel niet goed op je pc of scherm is aangesloten, check dit sowieso ff, want uit je posts kan ik neit halen dat je die verbindingskabel al ff opnieuw hebt gekoppelt.

Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft het over de stroomkabel?

het gaat vooral om de kabel die je scherm met je videokaart verbindt, wie zegt dat deze goed op de pc is aangesloten? Hij kan wel goed op het scherm zijn aangesloten maar als hij dat op de pc niet is heeft het nog weinig nut.

Als het beeld weg gaat wijst dat voornamelijk op een kabel niet goed op je pc of scherm is aangesloten, check dit sowieso ff, want uit je posts kan ik neit halen dat je die verbindingskabel al ff opnieuw hebt gekoppelt.

Godverdegodver. Als je uit je ogen had gekeken in plaats van uit je kont kon je lezen dat ik MEERDERE COMPUTERS heb gebruikt.

Enfin, monitor zit nu in prullenbak, sluit dit kuttopic voordat er nog iemand mij probeert te helpen of probeert slim te lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor vandaag was het volgens mij al wel duidelijk dat het niet aan de kabel lag, dus je post volg ik niet helemaal. Anyway, moge de monitor nu in vrede in ikt's prullenbak rusten.

Topic locked. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...