tommit Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) hee ik heb een paar scooters gevonden voor sketchup misschien kan iemand die omzetten voor gta sa ik hoor het nog wel http://rapidshare.com/files/242630944/ciao.skp.html http://rapidshare.com/files/242631370/Fina...cooter.skp.html Bewerkt: 9 juni 2009 door tommit Reageren
Timske Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Voordat je iemand anders zijn model te beschikking zet om te downloaden heb je toestemming nodig.. En dat geld ook voor het ingame zetten voor San Andreas of een ander gewenste GTA. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Mag toch gerust als hij hem niet released als mod . Reageren
tommit Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Voordat je iemand anders zijn model te beschikking zet om te downloaden heb je toestemming nodig.. En dat geld ook voor het ingame zetten voor San Andreas of een ander gewenste GTA. deze stonden zo gewoon op sketchup wie zegt er dat die gene hem voor gta wou maken misschien wilde hij gewoon een leuk scootertje maken. Reageren
tommit Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Wil iemand de scooters nou omzetten of niet? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Nee, waarschijnlijk doet niemand het. Er zijn al genoeg scooter mods, en ja, dat deze misschien net iets anders is... Daar gaan we geen tijd aan verspillen, het is veel werk en moeite om even zo een mod te maken. Leer zelf te modelleren en te modden, misschien kan je het dan zelf doen. Reageren
tommit Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Nee, waarschijnlijk doet niemand het. Er zijn al genoeg scooter mods, en ja, dat deze misschien net iets anders is... Daar gaan we geen tijd aan verspillen, het is veel werk en moeite om even zo een mod te maken. Leer zelf te modelleren en te modden, misschien kan je het dan zelf doen. hee ik heb al geprobeert te modden maar dat lukte me allemaal niet en er zijn erg weinig scooter mods maar misschien is er toch iemand die zo vriendelijk is om het te doen je weet maar nooit Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik zal zo zeggen ziedit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.