Jump to content

gta 4 blijft hangen in legal notice


tiesmeijer

Recommended Posts

Hahaha, nee ik sta keihard uit mijn duim te zuigen.. Wat zou ik er mee opschieten? Misschien kun je je kennis 'n btje aanvullen met het feit dat het gewoon echt werkte! Maar met moeite, zoals gezegd... Dus erg langzaam maar niet eens schokkerig.. Geloof je het nog steeds niet? Kom dan maar even naar Nijmegen...

duimen_ursem216x288.jpg

Een PC met die specificaties kan het spel onmogelijk draaien, ze geven zo'n spel niet voor niets minimumvereisten.

En de minimumvereisten van GTA IV moet je met een zeer grote zak zout nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City doet het ook nog op mijn oude Semrpon Laptop met 256MB geheugen, dus da's geen wonder. :N

Gister GTA IV even geinstalleerd op de asus laptop van mijn vriendin, 1 jaar oud, 128mb video kaart, dual 1,6... Met moeite, maar hij deed het!

Als jij het allemaal zo goed weet ga je toch lekker GTA IV op die laptop spelen van je vriendin?

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City doet het ook nog op mijn oude Semrpon Laptop met 256MB geheugen, dus da's geen wonder. :N

Gister GTA IV even geinstalleerd op de asus laptop van mijn vriendin, 1 jaar oud, 128mb video kaart, dual 1,6... Met moeite, maar hij deed het!

Onmogelijk. Je hebt minimaal een 256Mb videokaart nodig, en een flinke kaart met 256mb vram. Dus geen Geforce 7200 o.i.d. En je hebt minimaal een 1.8 Ghz Core 2 Duo processor nodig. Het is onmogelijk dat je op die laptop fatsoenlijk GTA IV kan spelen. Dat je teleurgesteld bent omdat je geen GTA IV kan spelen kan ik begrijpen, maar je hoeft geen dingen te gaan verzinnen zodat het lijkt dat ik onzin praat. Ik heb echt wel voldoende kennis over computers om te bepalen dat je op die laptop, en jouw PC géén IV kan spelen. Ik vind het heel jammer voor je, maar er is niks aan te doen.

Hahaha, nee ik sta keihard uit mijn duim te zuigen.. Wat zou ik er mee opschieten? Misschien kun je je kennis 'n btje aanvullen met het feit dat het gewoon echt werkte! Maar met moeite, zoals gezegd... Dus erg langzaam maar niet eens schokkerig.. Geloof je het nog steeds niet? Kom dan maar even naar Nijmegen...

okee we geloven je, veel plezier met je onspeelbare gta4! op een laptop die niet eens aan het minimum voldoet ga je hem echt neit fatsoenlijk draaien hoor, denk aub ff na.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...