hippiebus Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Hoe verander je de snelheid van melee wapens in SA met Weapons.dat? en ook of je kan rennen tijdens het schieten. er is alleen een programma voor de schiet wapens EDIT: kan je ook de moves die je in gyms leert makkelijker doen (Voorbeeld: in plaats van *ren,r-muis,shift* gewoon op 3 drukken?) Bewerkt: 7 juni 2009 door hippiebus Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Het gaat over GTA San Andreas neem ik aan? Of de snelheid van Melee weapons makkelijk aan te passen is weet ik zo niet. In weapon.dat staan bij de melee weapons wel twee parameters genaamd reloadSampleTime1 en reloadSampleTime2, maar het lijkt alsof deze niet gebruikt worden en voor geen enkel wapen gedefinieerd zijn. Het kan zijn dat het te maken heeft met de duur van de animaties die CJ moet doorlopen. Rennen met bepaalde wapens zou ietsje makkelijker moeten zijn, alhoewel het ook niet een kwestie is van één getalletje. Volgens mij moet je hiervoor de hexadecimale flags hebben. Ik weet echter niet precies hoe die zijn opgebouwd. Ik hoop dat je hier toch iets aan hebt en veel succes er mee! Reageren
lolhooftz Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 in the ultimate editor kun je dat allemaal doen als je eenmaal weet hoe 't werkt enne, the ultimate editor staat ergens tussen downloadz ofzo :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.