Tommie123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Je kan natuurlijk ook gewoon de Heal code doen. Dan wordt je auto ook schoon. Groetjes, Tommie123 0 Reageren
Cash Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Je kan natuurlijk ook gewoon de Heal code doen. Dan wordt je auto ook schoon.Groetjes, Tommie123 Heal code? die ken ik niet. Vertel 0 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Wanneer je in Multiplayer in een voertuig zit en dan door een health pack heen rijdt, is je eigen health weer vol én wordt je voertuig volledig gerepareerd, alle schade verdwijnt. Ik verwacht dat Tommie123 bedoelt dat wanneer je 482 555 0100 belt (de "Maximum health, armor en ammunitie" cheat) als je in een auto zit, dit in de singleplayer hetzelfde effect heeft. Let wel op dat cheaten enkele achievements/trophys blokkeert. Meer informatie hierover vindt je op deze pagina van WIKIGTA. 0 Reageren
minithug Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Er zijn toch geen parkeer garages bij je huis.. toch allene maar parkeer plaatsne.. ? 0 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Er zijn toch geen parkeer garages bij je huis..toch allene maar parkeer plaatsne.. ? Idd, ik denk dat de topic starter nog aan de vorige GTA's dacht. 0 Reageren
GTA freakje Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Regen????? Als het regent wordt hij ook weer schoon. 0 Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Regen?????Als het regent wordt hij ook weer schoon. weet je dat absoluut zeker ? dan ga ik het misschien even proberen, maar het kan lang duren voor het weer gaat regenen. 0 Reageren
KevinGameR Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Ik heb nu dus een mooie noose patriot in mijn garage staan, heel mooi dingetje alleen ik heb gemerkt dat hij er de laatste tijd erg vuil uitziet, haast bruin van kleur terwijl het toch echt wit hoort te zijn. Ik irriteer me hieraan, maar het probleem is ik kan het niet schoonmaken. De carwash accepteert het niet en ik kan er ook geen nieuwe verf op spuiten. Weet iemand hoe ik mijn politieauto schoon krijg ? Heb je al geprobeerd de auto te spuiten andere kleur te geven ? En daarna te wassen/ schoon te maken bij mij lukt dat wel met andere auto's Bewerkt: 12 juni 2009 door KevinGameR 0 Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Regen?????Als het regent wordt hij ook weer schoon. als het regent word ie volgens mij juist smeriger. lol 50ste bericht na bijna 2 jaar Bewerkt: 12 juni 2009 door gtafreak321 0 Reageren
Dvt Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Regen?????Als het regent wordt hij ook weer schoon. weet je dat absoluut zeker ? dan ga ik het misschien even proberen, maar het kan lang duren voor het weer gaat regenen. Je kunt natuurlijk ook gewoon de Wheater cheat doen: 468 555 0100 0 Reageren
GTA freakje Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Regen?????Als het regent wordt hij ook weer schoon. weet je dat absoluut zeker ? dan ga ik het misschien even proberen, maar het kan lang duren voor het weer gaat regenen. Als mijn wagen onder het bloed zit, dan spoelt het bloed eraf als het regent. 0 Reageren
z0nnebril Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Ik heb nu dus een mooie noose patriot in mijn garage staan, heel mooi dingetje alleen ik heb gemerkt dat hij er de laatste tijd erg vuil uitziet, haast bruin van kleur terwijl het toch echt wit hoort te zijn. Ik irriteer me hieraan, maar het probleem is ik kan het niet schoonmaken. De carwash accepteert het niet en ik kan er ook geen nieuwe verf op spuiten. Weet iemand hoe ik mijn politieauto schoon krijg ? Heb je al geprobeerd de auto te spuiten andere kleur te geven ? En daarna te wassen/ schoon te maken bij mij lukt dat wel met andere auto's hij heeft het over een overheidsvoertuig, daar kan je dat niet bij doen Bewerkt: 12 juni 2009 door z0nnebril 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.