Jump to content

Algemeen Casemodding Discussie topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat ALS ik dit plat doorzet, gewoon alleen een groene LED fan een de voorkant, en 1 Groene LED fan aan de achterkant. Misschien nog een 3e daar waar die PCI-kapjes zitten, om ook warme lucht van de grafische kaart weg te blazen.

En dan in het zijpanneel gewoon alleen dat raampje met misschien een AMD logo er tegenaan geplakt.

Ohja, BTW, dit is ook een oplossing: klik and SURPRISE

Geplaatst:
Ik denk dat ALS ik dit plat doorzet, gewoon alleen een groene LED fan een de voorkant, en 1 Groene LED fan aan de achterkant. Misschien nog een 3e daar waar die PCI-kapjes zitten, om ook warme lucht van de grafische kaart weg te blazen.

En dan in het zijpanneel gewoon alleen dat raampje met misschien een AMD logo er tegenaan geplakt.

Ohja, BTW, dit is ook een oplossing: klik and SURPRISE

zeker doen als je van vliegtuig geluiden houdt

Geplaatst:

Idd, ik heb nu 2x 80MM en 1x 120MM en ik hoor haast geen geluid uit mn PC komen. Alleen als ik de fan van mn GPU hoger zet(stock 40% ik heb hem nu op 60% en als ik game zet ik hem meestal naar 100%)

Geplaatst:
Vliegtuig geluiden? Je hebt zelf toch ook 3 LED fans. :bonk:

ik doelde op je surprise plaatje :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Project ST11 PRO

Hallo mensen, ik wil ook graag gaan case modden

Ik heb nu een SilentMaxx ST11 Pro Case (big tower) met 1 120 MM fan op de bodem en 1 30 CM Led (links)

27ypav.png

Mijn plan is om 2 30 CM leds erbij te kopen en die aan de weerszijden van het moederbord te plaatsen (eentje tussen de cooler van de CPU en 1 tussen de vloer en het mobo (zie het aangepaste plaatje hieronder):

2cie68z.png

Ook wil ik graag een ruit aan de zijkant maken, geen probleem zou je denken, gwn eruit Dremelen

Nou, er zit een isoleer schuim in de binnekant zie foto vinkje (dat kun je eraf halen), het probleem is echter de laag Eronder

Het is een soort kleverig leer ofzo carbon dat je er gewoon NIET af krijgt :( zie het Rode cirkeltje hieronder:

261d84l.png

Het eindresultaat moet er zo komen uit te zien (ongeveer, vorm van ruit kan anders):

xptvdh.jpg

Maar hoe ga ik dat nou oplossen met die klevige laag? Iemand een idee?

En nog een vraag 2:

Waar kun je in nederland makkelijk en goedkoop Rubbers (voor de rand van de ruit), Plexiglas (3 mm)

en een Sound Controller krijgen?

De Led's kan ik gwn bij Alternate bestellen..

En waar krijg je zon speciale Dremel schijfjes?

Mvg Vince

Bewerkt: door vinnieboy
Geplaatst: (bewerkt)
blablabla

Niet iemand anders topics kapen! :(

En @ dat surprise plaatje: Hij kan nog zo goed koelen, het ziet er niet uit. :7

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
blablabla

Dit is toch een algemeen topic?

Geplaatst:
blablabla

Dit is toch een algemeen topic?

Woops, had meerdere topics tegelijk openstaan, vandaar de gedachte. 0_0 Excuses!

Geplaatst:
Project ST11 PRO

Hallo mensen, ik wil ook graag gaan case modden

Ik heb nu een SilentMaxx ST11 Pro Case (big tower) met 1 120 MM fan op de bodem en 1 30 CM Led (links)

[afbeelding]

Mijn plan is om 2 30 CM leds erbij te kopen en die aan de weerszijden van het moederbord te plaatsen (eentje tussen de cooler van de CPU en 1 tussen de vloer en het mobo (zie het aangepaste plaatje hieronder):

[afbeelding]

Ook wil ik graag een ruit aan de zijkant maken, geen probleem zou je denken, gwn eruit Dremelen

Nou, er zit een isoleer schuim in de binnekant zie foto vinkje (dat kun je eraf halen), het probleem is echter de laag Eronder

Het is een soort kleverig leer ofzo carbon dat je er gewoon NIET af krijgt :( zie het Rode cirkeltje hieronder:

[afbeelding]

Het eindresultaat moet er zo komen uit te zien (ongeveer, vorm van ruit kan anders):

[afbeelding]

Maar hoe ga ik dat nou oplossen met die klevige laag? Iemand een idee?

En nog een vraag 2:

Waar kun je in nederland makkelijk en goedkoop Rubbers (voor de rand van de ruit), Plexiglas (3 mm)

en een Sound Controller krijgen?

De Led's kan ik gwn bij Alternate bestellen..

En waar krijg je zon speciale Dremel schijfjes?

Mvg Vince

kijk gewoon bij de lokale bouwmarkt, daar hebben ze spul zat, tevens raadt ik het je af nog meer CCFL's ( de neonlampen ) zou ik niet plaatsen waar jij het wil met die groene strepen die je hebt afgebeeld, als je dan je pc op het bureau hebt schijnt dat licht continu in je ogen wat best irritant is, tevens is een CCFL al meer als genoeg licht vooral met die ledfans van je erbij.

Haal je zijpaneel maareens weg en zet je pc langs je als je dat al niet had, dan zul je zien hoe irritant dat is ;)

verder succes, vraag eventueel je vader of een andere handig familielid/vriend die je kan helpen, en neem vooral de tijd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...