Pellegrino Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Ik heb eerst Battlefield 2 Demo gedownload en geïnstalleerd ongeveer 1 week geleden, elke keer toen ik ingame voor 5 seconden ging, crashte het spel en moest ik de PC opnieuw starten met het knopje van de PC. Gisteren kocht ik het spel en het is weer hetzelfde liedje, ik ga ingame, het crasht na 0 - 10 seconden... Ik heb zeker al 30 keer mijn PC herstart aan pogingen... Bij Multi- en Singleplayer... Kan er me echt niemand helpen? Ik smeek het jullie! Bewerkt: 7 juni 2009 door Pellegrino Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ik heb eerst Battlefield 2 Demo gedownload en geïnstalleerd ongeveer 1 week geleden, elke keer toen ik ingame voor 5 seconden ging, crashte het spel en moest ik de PC opnieuw starten met het knopje van de PC. Gisteren kocht ik het spel en het is weer hetzelfde liedje, ik ga ingame, het crasht na 0 - 10 seconden... Ik heb zeker al 30 keer mijn PC herstart aan pogingen... Bij Multi- en Singleplayer... Kan er me echt niemand helpen? Ik smeek het jullie! Heb je de laatste updates voor je besturingssysteem, en voor Battlefield 2 geinstalleerd? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Zet even je specs neer in je topic.. Heb je al een webscan gedaan via www.driveragent.com etc etc etc etc. Reageren
Pellegrino Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Hier zijn mijn specs: Computer Fabrikant: System manufacturer Computermodel: System Product Name Computernaam: PERSO Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. Model: P5LD2-X BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: BIOS Date: 05/18/07 10:09:55 Ver: 08.00.10 Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz Kloksnelheid: 2133 MHz Geheugen Grootte: 2047 MB RAM Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS, UDF, NTFS, NTFS Grootte: 298,09 GB (162,55 GB + 57,35 GB + 78,19 GB) Vrije ruimte: 105,69 GB (9,96 GB + 34,92 GB + 60,8 GB) CD-/DVD-ROM station Type(s): Onbekend, Onbekend, Onbekend, Onbekend Geluidskaart Fabrikant: C-Media Model: CMI8738/C3DX PCI Audio Device Videokaart Model: NVIDIA GeForce 9800 GT Beeldprocessor: GeForce 9800 GT Geheugengrootte: 512 MB VRAM Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.8585 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1152x864 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 60 Hz Muis Fabrikant: (Standaard-systeemapparaten) Model: USB-HID Aantal knoppen: 3 Aansluiting: USB Toetsenbord Model: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Prima systeem , zou hij zeker op moeten werken. Battlefield 2142 komt ná Battlefield 2, en ik kan Battlefield 2142 draaien. (Mijn specs liggen onder die van jou) Jij zou Battlefield 2 dus makkelijk moeten kunnen draaien. EDIT: Kijk eens op de Support-pages op de website van de fabrikant. Zorg ook dat je drivers up-to-date zijn etc. Bewerkt: 11 juni 2009 door GewoonMarco Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 ja het is demo die dingen blijven nooit lang draaien want die die demo is al zo oud dat het nog op oudere pc te draaien dan is het gewoon tijd om de orgineel game te halen Battlefield 2 The Complete Collection die kost nog maar € 20,99 ben je gelijk klaar via bol. Reageren
Hayte Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 ja het is demo die dingen blijven nooit lang draaien want die die demo is al zo oud dat het nog op oudere pc te draaien dan is het gewoon tijd om de orgineel game te halen Battlefield 2 The Complete Collection die kost nog maar € 20,99 ben je gelijk klaar via bol. Ehm, in de beginpost staat dat hij hem al heeft gekocht On Topic: Zoals al eerder is gezegd, download de nieuwste drivers van je Graphische kaart en van XP, of anders op het forum van Battlefield 2 kijken, of er daar mensen zijn met hetzelfde probleem Reageren
Pellegrino Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ik heb al de updates gecheckt en alles is up to date. Bedankt voor de hulp mensen maar ik denk dat ik het al weet, maar ik ben er niet zeker van. Volgens mij draait Battlefield 2 alleen maar op een 1 core, en ik heb dual core, volgens mij is dat het probleem, maar ik ben niet zo heel erg zeker daarover, HELP! Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ik heb al de updates gecheckt en alles is up to date. Bedankt voor de hulp mensen maar ik denk dat ik het al weet, maar ik ben er niet zeker van. Volgens mij draait Battlefield 2 alleen maar op een 1 core, en ik heb dual core, volgens mij is dat het probleem, maar ik ben niet zo heel erg zeker daarover, HELP! Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt me héél erg sterk.. indien dit het wel is, is het heel lullig voor je.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ik draaide mijn Battlefield op 4 cores, heb hem sinds kort op 3 cores laten draaien... als ik wil kan ik hem zelfs op 1 core of 2 cores laten draaien. Dus daar zal het niet aan liggen. Zoals ik al tig keer verteld heb, check je drivers eens op http://www.driveragent.com en doe een webscan.. =.= Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 In alle tijd dat ik al Battlefield speel heb ik Alleen op het aller aller aller begin een probleem gehad met 1942, maar dat kwam omdat me pc hem niet wou trekken. Dat je battlefield2 steeds weer afsluit daar heb ik nooit last van gehad wel van heel erg veel andere problemen. Punkbuster die mij kickte. Na updates was het goed. Video kaart die het even niet meer zag zitten waardoor ik door muren kon kijken (wel handig) maar lame.. Battlefield2 staat er sowieso om bekend dat het wel eens wil crashen (dat gebeurt mij ook wel eens) op dit moment heb ik (sinds nieuwe) punkbuster vaak het probleem (net als meerdere spelers) dat ik gekickt word voor md5 tool. Of tweak zooi (terwijl ik die niet hoef te gebruiken) of packet lose.. erg jammer maar ach ik kan het normaal spelen en af en toe een reboot van bf2 of een server rejoinen is ook geen groot probleem aangezien het toch snel gaat. Jammer is het wel, maar tot nu toe wist niemnd nog een oplossing. Reageren
Pellegrino Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Dus is er eigenlijk geen oplossing voor mijn probleem? Reageren
Exoit Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik draaide mijn Battlefield op 4 cores, heb hem sinds kort op 3 cores laten draaien... als ik wil kan ik hem zelfs op 1 core of 2 cores laten draaien. Dus daar zal het niet aan liggen.Zoals ik al tig keer verteld heb, check je drivers eens op http://www.driveragent.com en doe een webscan.. =.= Reageren
Pellegrino Geplaatst: 24 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Ik draaide mijn Battlefield op 4 cores, heb hem sinds kort op 3 cores laten draaien... als ik wil kan ik hem zelfs op 1 core of 2 cores laten draaien. Dus daar zal het niet aan liggen.Zoals ik al tig keer verteld heb, check je drivers eens op http://www.driveragent.com en doe een webscan.. =.= Ik weet niet zo heel erg veel van die 1 core dingen enzo, dus hoe verander ik precies van dualcore naar 1 core ofzo? En zal het een verschil maken aan mijn PC? Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Ik draaide mijn Battlefield op 4 cores, heb hem sinds kort op 3 cores laten draaien... als ik wil kan ik hem zelfs op 1 core of 2 cores laten draaien. Dus daar zal het niet aan liggen.Zoals ik al tig keer verteld heb, check je drivers eens op http://www.driveragent.com en doe een webscan.. =.= Ik weet niet zo heel erg veel van die 1 core dingen enzo, dus hoe verander ik precies van dualcore naar 1 core ofzo? En zal het een verschil maken aan mijn PC? Als je je processor upgrade't, zul je het meestal wel merken. Ik neem aan dat je niet gaat upgraden van een 2.4 naar 2.6 GHz, want dat merk je niet echt. Van 2.4 naar 3.0, 3.2, of zelfs 3.5 zul je beter merken. Meestal is het wel zo, dat als je alleen je processor wilt upgraden, je ook een nieuw moederbord en soms zelfs nieuw geheugen nodig zult hebben. Dit omdat niet iedere processor word ondersteunt door ieder moederbord, wat op zijn beurt ook weer niet ieder type geheugen ondersteunt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.