Jump to content

Battlefield 2 Crasht

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb geen zin om mijn geld te verliezen speciaal voor een spel die op dit moment voor 10 euro in de winkel ligt...

Geplaatst:
Ik heb geen zin om mijn geld te verliezen speciaal voor een spel die op dit moment voor 10 euro in de winkel ligt...

Als je er zo over denkt kun je beter je computer in het water gooien en leren knikkeren ofzo :puh:

En als jou PC een spel dat voor 10 euro in de winkel ligt niet aankan, dan is upgraden zeker nodig..

Geplaatst:

Als je er zo over denkt kun je beter je computer in het water gooien en leren knikkeren ofzo :puh:

En als jou PC een spel dat voor 10 euro in de winkel ligt niet aankan, dan is upgraden zeker nodig..

Maar ik heb GTA IV, The Sims 3, NFS Undercover, Fifa 09, ... En alles speelt zo lekker als het maar kan!
Geplaatst:
Ik draaide mijn Battlefield op 4 cores, heb hem sinds kort op 3 cores laten draaien... als ik wil kan ik hem zelfs op 1 core of 2 cores laten draaien. Dus daar zal het niet aan liggen.

Zoals ik al tig keer verteld heb, check je drivers eens op http://www.driveragent.com en doe een webscan.. =.=

Ik weet niet zo heel erg veel van die 1 core dingen enzo, dus hoe verander ik precies van dualcore naar 1 core ofzo? En zal het een verschil maken aan mijn PC?

Als je je processor upgrade't, zul je het meestal wel merken. Ik neem aan dat je niet gaat upgraden van een 2.4 naar 2.6 GHz, want dat merk je niet echt. Van 2.4 naar 3.0, 3.2, of zelfs 3.5 zul je beter merken. Meestal is het wel zo, dat als je alleen je processor wilt upgraden, je ook een nieuw moederbord en soms zelfs nieuw geheugen nodig zult hebben. Dit omdat niet iedere processor word ondersteunt door ieder moederbord, wat op zijn beurt ook weer niet ieder type geheugen ondersteunt.

Hardware heeft niks te maken met "Programma's op 1 core of 2 cores te laten draaien"

Je start het spel op en je drukt deze toetsen combinatie in (Alt+Tab) zodat je op je bureaublad terecht komt. Daarna start je taakbeheer = Ctrl+Alt+Delete, en je klikt met je rechtermuisknop op BF2.exe en dan de Affiniteit instellen en dan zeg je bijvoorbeeld Core 0 uit.

That's all.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...