Jump to content

hackers/cheaters

gtafreak321

Recommended Posts

ik weet niet of jullie het al eens is opgevallen maar ik vind dat er steeds meer van die hackers bij komen op de PS3.

die lui schieten door alles heen of ze schieten met een boogje in een heli.

ik kan me hier dus zo erg aan irriteren.

Delen op andere websites

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

5

• jordib12

5

• pannekoek141

2

• j0uk3

2

Ik moet inderdaad zeggen dat op de X-Box 360 er ook soms vreemde kills worden gemaakt...

Zoals doodgeschoten worden terwijl je precies aan de andere kant van Happiness Island staat, met een hand pistool!! :duh:

Delen op andere websites

• 1 maand later...
Jammer dat er altijd zo'n zielige cheaters in spellen voorkomen.. en ik maar denken dat PC gamers daar als enige last van hebben.. :-(:@

nee hoor heb het zelf voor hgehad ps 3 !!

was deatmatch op airport en er lag een speler op de grond hij bleef maar lliggen ik schoot er op maar hij ging niet dood ik ging weg ! de speler stond recht en schoot me dood raar he ! :duh::N

Delen op andere websites

Jammer dat er altijd zo'n zielige cheaters in spellen voorkomen.. en ik maar denken dat PC gamers daar als enige last van hebben.. :-(:@

was deatmatch op airport en er lag een speler op de grond hij bleef maar lliggen ik schoot er op maar hij ging niet dood ik ging weg ! de speler stond recht en schoot me dood raar he ! :duh::N

Je kan ook gebruik maken van glitches, tenminste dat doe ik meestal in Free Mode, maar je kan het ook doen in andere modes. Hier, op deze plek kan je onder de grond vliegen, hiervoor heb je wel een helicopter nodig, dan vlieg je dus naar de plek die ik aangegeven heb en dan vlieg je door de grond heen.

Delen op andere websites

Je kan ook gebruik maken van glitches, tenminste dat doe ik meestal in Free Mode, maar je kan het ook doen in andere modes. Hier, op deze plek kan je onder de grond vliegen, hiervoor heb je wel een helicopter nodig, dan vlieg je dus naar de plek die ik aangegeven heb en dan vlieg je door de grond heen.

ja doe dat ook soms maar das niet echt leuk niet veel actie he

Delen op andere websites

Het is handig voor je aangezien je tegenstanders je niet kunnen zien en jij hun wel. En hiermee ben je dus eigelijk gewoon niet-kill-baar.

ja toch raar he hoe komt dat je dat kan eigelijk heeft de makers van gta 4 dat bewust GEDAAN ??? :*D

Delen op andere websites

Het is handig voor je aangezien je tegenstanders je niet kunnen zien en jij hun wel. En hiermee ben je dus eigelijk gewoon niet-kill-baar.

ja toch raar he hoe komt dat je dat kan eigelijk heeft de makers van gta 4 dat bewust GEDAAN ??? :*D

Was het maar zo'n feest :schater: .. Nee effe serieus, elk spel heeft wel last van bugs, zo ook GTA 4, en tegenwoordig zitten er zoveel spelers op jacht voor glitches/bugjes/Easter Eggs etc. dat er altijd wel iets gevonden word in een spel. :Y

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...