gtafreak321 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 ik weet niet of jullie het al eens is opgevallen maar ik vind dat er steeds meer van die hackers bij komen op de PS3. die lui schieten door alles heen of ze schieten met een boogje in een heli. ik kan me hier dus zo erg aan irriteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Ja dat vind ik heel vervelend voor je (Deze zin bevat geen sarcasme) <-- Deze wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Ik heb er nooit zo veel last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Ik moet inderdaad zeggen dat op de X-Box 360 er ook soms vreemde kills worden gemaakt... Zoals doodgeschoten worden terwijl je precies aan de andere kant van Happiness Island staat, met een hand pistool!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Valt Godmode ook onder Hacks en Cheats? Dat heb ik ook zo vaak. Of heb ik me vergist met SA:MP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGreyHunter Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 ik schiet soms op die mensen en die gaan ma nie dood zelfs nie me een bazooka Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 ja moet verandere eh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Jammer dat er altijd zo'n zielige cheaters in spellen voorkomen.. en ik maar denken dat PC gamers daar als enige last van hebben.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Jammer dat er altijd zo'n zielige cheaters in spellen voorkomen.. en ik maar denken dat PC gamers daar als enige last van hebben.. nee hoor heb het zelf voor hgehad ps 3 !! was deatmatch op airport en er lag een speler op de grond hij bleef maar lliggen ik schoot er op maar hij ging niet dood ik ging weg ! de speler stond recht en schoot me dood raar he ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Jammer dat er altijd zo'n zielige cheaters in spellen voorkomen.. en ik maar denken dat PC gamers daar als enige last van hebben.. nee hoor heb het zelf voor hgehad ps 3 !! was deatmatch op airport en er lag een speler op de grond hij bleef maar lliggen ik schoot er op maar hij ging niet dood ik ging weg ! de speler stond recht en schoot me dood raar he ! Je kan ook gebruik maken van glitches, tenminste dat doe ik meestal in Free Mode, maar je kan het ook doen in andere modes. Hier, op deze plek kan je onder de grond vliegen, hiervoor heb je wel een helicopter nodig, dan vlieg je dus naar de plek die ik aangegeven heb en dan vlieg je door de grond heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Jammer dat er altijd zo'n zielige cheaters in spellen voorkomen.. en ik maar denken dat PC gamers daar als enige last van hebben.. nee hoor heb het zelf voor hgehad ps 3 !! was deatmatch op airport en er lag een speler op de grond hij bleef maar lliggen ik schoot er op maar hij ging niet dood ik ging weg ! de speler stond recht en schoot me dood raar he ! Je kan ook gebruik maken van glitches, tenminste dat doe ik meestal in Free Mode, maar je kan het ook doen in andere modes. Hier, op deze plek kan je onder de grond vliegen, hiervoor heb je wel een helicopter nodig, dan vlieg je dus naar de plek die ik aangegeven heb en dan vlieg je door de grond heen. ja doe dat ook soms maar das niet echt leuk niet veel actie he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Het is handig voor je aangezien je tegenstanders je niet kunnen zien en jij hun wel. En hiermee ben je dus eigelijk gewoon niet-kill-baar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Het is handig voor je aangezien je tegenstanders je niet kunnen zien en jij hun wel. En hiermee ben je dus eigelijk gewoon niet-kill-baar. ja toch raar he hoe komt dat je dat kan eigelijk heeft de makers van gta 4 dat bewust GEDAAN ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Hoe kun je eigenlijk hacken met een console versie? Ik ben het (gelukkig) nog nooit tegengekomen. Komt waarschijnlijk ook omdat ik alleen met vrienden speel of mensen van GTAForum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Het is handig voor je aangezien je tegenstanders je niet kunnen zien en jij hun wel. En hiermee ben je dus eigelijk gewoon niet-kill-baar. ja toch raar he hoe komt dat je dat kan eigelijk heeft de makers van gta 4 dat bewust GEDAAN ??? Was het maar zo'n feest .. Nee effe serieus, elk spel heeft wel last van bugs, zo ook GTA 4, en tegenwoordig zitten er zoveel spelers op jacht voor glitches/bugjes/Easter Eggs etc. dat er altijd wel iets gevonden word in een spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.