j0uk3 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 WTH?? Kan je hacken op ps3 van gta iv online?> Hoe moet dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
''CJ'' Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 WTH??Kan je hacken op ps3 van gta iv online?> Hoe moet dat?? Haha, de typische pro-noob ~~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 WTH??Kan je hacken op ps3 van gta iv online?> Hoe moet dat?? Haha, de typische pro-noob ~~ ja idd dat kunnen aalleen de beste we Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2009 Ik wist ook niet dat het kon, blijkbaar wel dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 WTH??Kan je hacken op ps3 van gta iv online?> Hoe moet dat?? Je kan helemaal niet hacken op de ps3 versie van GTA IV, enigste waar je gebruik van zou kunnen maken zijn glitches. Als iemand last heeft van "lag" dan zie je hem wel maar kan je hem niet raken en "zweeft" die zegmaar over t scherm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb een lag switch voor de PS3, nooit uitgetest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EsFive Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik heb een lag switch voor de PS3, nooit uitgetest. als je te lang je uitgaande verbinding uitzet (het knopje indrukt) logg je, je vanzelf uit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorisgtalcs Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) Cheaters kwam ik ook tegen vandaag in free mode was wel lachen want zelf kom ik ook niet dood. hebt er wel meer dan een uur ingezeten. ps eindelijk kom ik is weer in free mode komen. Bewerkt: 27 augustus 2009 door jorisgtalcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Cheaters kwam ik ook tegen vandaag in free mode was wel lachen want zelf kom ik ook niet dood. hebt er wel meer dan een uur ingezeten. ps eindelijk kom ik is weer in free mode komen. Misschien stond Friendly Fire gewoon uit, zodat je niet dood kan gaan door kogels en dergelijke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Je kan natuurlijk nog altijd door de rocketlaunchers/granaten dood gaan, en ook kan je overgereden worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Op de xbox360 schijnt het zo te zijn dat wanneer je de game hebt geïnstalleerd op je HDD, en je gebruikt een overdrachtskabel van Microsoft (Normaal gesproken bedoeld voor het overzetten van je files en savegames van de ene HDD naar de andere, uit de periode dat je een grotere HDD nog los kon kopen) om alle files op je PC te zetten, je deze files kan manipuleren en vervolgens terugzetten op je HDD. Je zou zeggen dat dit valt onder de cathegorie "modden", maar omdat er warez software bij nodig is om de files te manipuleren, valt dit inderdaad onder "hacken". Zoals hierboven tussen de haakjes te lezen valt, is Microsoft dan ook gestopt met de productie van HDD's voor losse verkoop en zodoende ook met de productie van de overdrachtskabel. Het zou me niets verbazen dat dit één van hun redenen is geweest om dit te doen. Het kan echter ook zo zijn, zoals gemertenaar ook al noemt hierboven, dat een tegenspeler gewoon enorme lagg heeft.. Dan ontstaan er inderdaad soms situaties dat je een tegenspeler ziet "liggen", je hem niet kan killen, en dat hij twee seconden later ineens weer rechtop staat. Hier kan die speler zelf echter niets aan verhelpen, zijn internetverbinding (upload) is op dat moment niet goed genoeg. Hij ziet dit zelf dan ook niet, en de rest in de game wel. Één van de meest gespotte tekenen van "lagg" zijn toch wel te zien bij motors. Daarbij zien je héél vaak dat de motor niet rechtop rijdt, terwijl hij wel in één streep met 288km/h rechtuit wegrijdt. Nog zo'n leuke: Boten die met hevige slagzij (bijna over de kop) gewoon doodleuk een race finishen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Ik haat dat soort mensen. Ik was laatst met een vriend aan het spelen in ik ree met een bromer met 100% over iemand schoot verschillende ladingen asult rifels leeg en liet de bromer bovenop hem ontploffen. Resultaat: niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Ik heb nog nooit een hacker gezien op de PS3, wel een keer iemand die was bij het vliegveld aan het glitchen ik werd constant doodgeschoten maar toen ik hem vroeg hoe hij dat deed legde hij het uit en het is wel een aardig persoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2010 , wel een keer iemand die was bij het vliegveld aan het glitchen ik werd constant doodgeschoten maar toen ik hem vroeg hoe hij dat deed legde hij het uit en het is wel een aardig persoon Doe ik soms ook, glitchen en als ze er om vragen dan krijgen ze ook de uitleg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Mijn vriend heeft een XBOX 360 maar hij ziet altijd die hackers, als ik dan met hem speel dan wordt ik knetter gek van die [...] mensen. Maarja... zelf kan ik weer niet dood in SA:MP omdat ik lag heb soms handig maar soms niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.