kayle Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Jammer dat die hacks altijd zo misbruikt worden, anders waren ze zo vet xd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pannekoek141 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 Wat ik meemaak gaat vaak verder buzzard,z die je xbox platleggen hacks als je rondrijd in je autotje dat je xbox spontaan blijft haken mar oken 20 raketter per seconden met de buzzard en in de gewone oh nee het gaat door ik speelde een keer ik ree in alderney komt die hacker met een nucliere bom ofzo! iedereen was dood in 2 sec!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pannekoek141 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 WTH??Kan je hacken op ps3 van gta iv online?> Hoe moet dat?? Je kan helemaal niet hacken op de ps3 versie van GTA IV, enigste waar je gebruik van zou kunnen maken zijn glitches. Als iemand last heeft van "lag" dan zie je hem wel maar kan je hem niet raken en "zweeft" die zegmaar over t scherm nou kerel tog heb je het fout!ik stuur je wel een keer pics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2010 Ik heb nog geen enkele hacker tegengekomen (PS3). Als je iemand niet dood kan schieten, is het inderdaad door lagg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbox360kris Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Een van de redenen waarom ik overgeschakeld ben vanaf gta iv MP op xbox360 naar gta iv mp op de PC, vanwege die verlepte modders die mensen gaan irriteren met hun raket uzi's ofz. ontmoet wel eens een paar nederlanders op de pc maar ze hebben nooit carmods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Hackers zijn zobiezo zielig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Op de PlayStation 3 ben ik nooit hackers tegen gekomen, zowel op Grand Theft Auto IV & Episodes From Liberty City. Hooguit de mensen die gebruik maken van de schommel glitch en enkele glitches dat je onder de stad komt, maar geen hackers gelukkig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.