wesley123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hoi, Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een 100% savegame voor Juiced 2, ik heb al meerdere malen via google gezocht maar ik heb nog niks gevonden, nu is de vraag of 1 van jullie er 1 wil uploaden of er 1tje weet voor de PC versie van Juiced 2. Alvast bedankt Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 heeft/weet neimand er een? Reageren
.Senne Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Ik heb er denk ik nog eentje ingesteld staan. Ik weet niet wat 100% inhoudt bij Juiced, want het enige dat ik in dat spel heb gedaan, is auto's kopen/tunen op dat ene savegame (gedownload, jwz). Wel zijn alle auto's en tuning parts vrij, een boel auto's van de saver zelf en heb je geweldig veel geld. Ik kan nu niet kijken aangezien ik op een andere pc zit, maar misschien heb ik morgen even tijd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 okee, dat is precies dat ik zoek, dat alle autos vrij zijn en ook alle vynils/parts. Het geld is nog niet zo belangrijk, daarvoor heb ik een trainer Reageren
.Senne Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) There U go. Ik denk toch dat dit de savegame is, aan de extensie te zien 'jgsf'. Bijlage verwijderd aangezien wesley 'm heeft gedownload en ik uploadruimte vrij wil. Bewerkt: 13 juni 2009 door senneken Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 ok hij werkt, echt bedankt man! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.