Proximitus Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Bij een dorpsfeest heb ik de act dat ik als Hans Klok moet optreden en een vrouwtje moet laten verdwijnen. Nu wil ik hierbij natuurlijk een beetje dezelfde muziek gebruiken die hij ook gebruikt. Nu kan ik hier hlemaal niks van vinden, dus vraag ik jullie om hulp. Het moet dreigende muziek met een aardig tempo, een beetje orkest-achtig klinken, denk maar aan muziek van Pirates of the Caribbean Reageren
ArticLight Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Bij een dorpsfeest heb ik de act dat ik als Hans Klok moet optreden en een vrouwtje moet laten verdwijnen.Nu wil ik hierbij natuurlijk een beetje dezelfde muziek gebruiken die hij ook gebruikt. Nu kan ik hier hlemaal niks van vinden, dus vraag ik jullie om hulp. Het moet dreigende muziek met een aardig tempo, een beetje orkest-achtig klinken, denk maar aan muziek van Pirates of the Caribbean Nou, Hans Kazan gebruikte het Villa Volta muziekje van de Eftelling. Verder kun je ook proberen wat game of film soundtracks te gebruiken. Reageren
Dieko Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Misschien zijn deze paar wel goed. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 De soundtrack van Medal of Honor Frontline is erg goed. En deze vind ik vooral goed voor dat soort optredens : Zoek maar op Youtube op ''Medal Of Honor Frontline Soundtrack''. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Je zou ook nog ''Conquest of Paradise'' kunnen gebruiken. Dat voldoet volgens mij wel aan jou verwachtingen . Reageren
Die Hard Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 (bewerkt) Weet niet of je het inmiddels al hebt gehad, maar de nummers van Immediate Music vind ik ook wel wat hebben. Vooral deze lijkt me zeer goed voor je act (Rond de twee minuten stopt hij ook nog eens heel even wat de spanning misschien wel een beetje kan opbouwen) Bewerkt: 12 juni 2009 door Die Hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.