Jump to content

GTA IV 100%


sayterxent

Recommended Posts

Ik ben zelf al hard opweg zit nu op 70 % maar wie weet wat er gebeurd als je GTAIV 100% uitspeelt.

Het staat namelijk nog niet op deze site ;)

mvg sayterxent

Bewerkt: door sayterxent
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

in gta IV krijg je niet echt een beloning als je hem 100% uitspeeld.

wat bij de voorgaande gta's wel was. het is meer voor de eer dan dat je er iets mee verdient.

ik heb hemzelf nog niet uitgespeeld, maar ik ben ook op weg naar de 100%.

bij mij eerste save game moest ik nog een halve procent, maar wist niet meer wat het was, en daarom ben ik opnieuw begonnen. maar volgens mij verdien je er niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staat die annihilator??? Ik ben namelijk echt aan het zoeken, ze geven op een of andere site (url weet ik niet) dat er een annihilator op een helipad in Alderney staat, maar dan snap ik het nog niet. Heeft er iemand een precieze locatie hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar! :duh: Niemand antwoord!!! Zo is dit tijdverspilling.

Wel ik weet dit:

Er is een annihilator bij het politiebureau in Algonquin.

Er is ook een helipad in Alderney maar dat is vlak naast de tunnel, mocht je uit de tunnel komen dan direct 180° naar rechts op dat voetpad, verder is er een helipad maar ik weet niet of daar een annihilator spawnt.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Laat maar! :duh: Niemand antwoord!!! Zo is dit tijdverspilling.

Wel ik weet dit:

Er is een annihilator bij het politiebureau in Algonquin.

Er is ook een helipad in Alderney maar dat is vlak naast de tunnel, mocht je uit de tunnel komen dan direct 180° naar rechts op dat voetpad, verder is er een helipad maar ik weet niet of daar een annihilator spawnt.

Nee, daar spawnt alleen een Maverick. En als je een Annilhator wil zonder wanted, dan is er ook atlijd nog een cheat voor. Alleen blokkeert die de Trophies 'One man Army' en nog een die ik vergeten ben...

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt nog autos/motors gaan halen voor brucie want die stuurt je nog een sms dat jae naar het internetcafe kan gaan en dan kun je die gaan ophalen :D

p.s. heb het al twee keer uitgespeeld de eerste keer moest ik opnieuw beginnen nadat ik het had uitgespeeld want ik moest mijn ps3 late make en alles was eraf!!!!!!!!

Bewerkt: door TheGreyHunter
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt nog autos/motors gaan halen voor brucie want die stuurt je nog een sms dat jae naar het internetcafe kan gaan en dan kun je die gaan ophalen :D

p.s. heb het al twee keer uitgespeeld de eerste keer moest ik opnieuw beginnen nadat ik het had uitgespeeld want ik moest mijn ps3 late make en alles was eraf!!!!!!!!

Dit gaat over wanneer de 100% is uitgespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt nog autos/motors gaan halen voor brucie want die stuurt je nog een sms dat jae naar het internetcafe kan gaan en dan kun je die gaan ophalen :D

p.s. heb het al twee keer uitgespeeld de eerste keer moest ik opnieuw beginnen nadat ik het had uitgespeeld want ik moest mijn ps3 late make en alles was eraf!!!!!!!!

Dit gaat over wanneer de 100% is uitgespeelt.

ja dat is ook want dan krijg ik van alles over wie het gemaakt heeft maar dan kan ik nog altijd aoto's gaan halen voor brucie

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het spel uitspelen maar niet de 100%, de 100% wilt zeggen alle zijmissie's en challenges minsten 1keer(of meer hangt ervan af) doen. Het spel uitspelen is hier een deel van maar kan gezien worden als het echte spel omdat het verhaal hiervan afhangt, maar is toch maar een deel van de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...