Jump to content

GTA IV 100%


sayterxent

Recommended Posts

hallo allemaal,

na de eindeloze missie om al die duiven af te knallen had ik gehoopt het spel voor 100% uitgespeeld te hebben. Helaas blijf ik steken op 98.25 %

Ik heb uiteraard de checklist ernaast gehad en naar mijn idee heb ik alles gedaan wat verplicht is voor de volledige 100%

ik moet dus nog 2.75%. alle activiteiten waarbij je 2.5 punten voor kunt krijgen heb ik gedaan. Dit omdat ik van al deze activiteiten ook de Throphys hebt gehad. IK neem aan dat je bij het krijgen van een throphy daadwerkelijk alles gedaan hebt toch?

Is er iemand met een super tip die mij kan helpen om het spel voor 100% uit te spelen?? IK ben nu zover dat ik het erg jammer zou vinden om het zo te laten. IK hoop dat iemand mij een super advies kan geven....

Gr. Michiel

Link to comment
Delen op andere websites

gta4 is anders dan het gta3 era. je krijgt geen miljoen geld, geen 3x zo sterke wagens, geen oneindig veel kogels (hierboven al beschreven), geen extra leven ofzo...maar wel achievements.

al deze dingen die je niet krijgt is volgens mij erom gedaan, omdat gta4 zo realistisch mogelijk moest blijven van R*.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal,

na de eindeloze missie om al die duiven af te knallen had ik gehoopt het spel voor 100% uitgespeeld te hebben. Helaas blijf ik steken op 98.25 %

Ik heb uiteraard de checklist ernaast gehad en naar mijn idee heb ik alles gedaan wat verplicht is voor de volledige 100%

ik moet dus nog 2.75%. alle activiteiten waarbij je 2.5 punten voor kunt krijgen heb ik gedaan. Dit omdat ik van al deze activiteiten ook de Throphys hebt gehad. IK neem aan dat je bij het krijgen van een throphy daadwerkelijk alles gedaan hebt toch?

Is er iemand met een super tip die mij kan helpen om het spel voor 100% uit te spelen?? IK ben nu zover dat ik het erg jammer zou vinden om het zo te laten. IK hoop dat iemand mij een super advies kan geven....

Gr. Michiel

heb je met jou vrienden ook alle activiteiten die mogenlijk zijn gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...