warhoofd3 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Hoi, ik ben redelijk snel door GTA SA gespeeld, maar de laatste missie lukt me niet. Het eerste stuk is geen probleem, maar als die tent affikt is het heel lastig om te zien waar de vijanden zijn(ja, ik gebruik mijn goggles) en mijn framerate wordt heel laag, zelfs op laagste instellingen en resolutie. Kan iemand hem even voor me doen? Missie(s): End of the Line Cheaten: nee Versie:1.0, gedowngrade van 2.0(weet niet of dit uitmaakt) Overig:Je hoeft niet zuinig te zijn op de ammo GTASAsf1.b Bewerkt: 8 juni 2009 door timmyhawky
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) End of The Line - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTASAsf1.b Bewerkt: 8 juni 2009 door -Matthijs-
warhoofd3 Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Heel erg bedankt! Ik ga nu voor de 100%
Recommended Posts