Doppeyy Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Mijn eerste script met hulp van Remi-X die mij ontzettend heeft geholpen. Deze script maakt van Jizzy's Club in San Fierro een VIP club.Dit houd in dat als je de club in gaat zonder VIP pasje je er weer automatisch uit word gezet.En heel simpel te bewerken met 1 command(alleen voor Rcon):/makevip!!Download!!Afbeeldingen zijn niet nodig omdat de uitleg al heel duidelijk is.En dit is mijn eerste script dus verwacht niet teveel. ®Dopey & Remi-X Bewerkt: 8 juni 2009 door Doppeyy Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Knap gedaan hoor EDIT: Oops, je hebt best wel veel leaks, zoals new cmd[256],tmp[256]; strings zijn veel te groot waarbij je dus veel geheugen verliest/verspilt, public OnPlayerUpdate(playerid) { new PlayerInterior [MAX_PLAYERS]; PlayerInterior [playerid] = GetPlayerInterior(playerid); if(PlayerInterior[playerid] == 3) { Zou ik heel gouw veranderen als ik jouw was, want nu kan je server erg laggen, je verspilt ook hier geheugen, en als je bijvoorbeeld in een andere interior bent met wel zelfde interior ID, denk hij dat je in Jizzy's bent, wat dus niet zo is. Ik zou het persoonlijk niet downloaden omdat het mijn server flood. Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 OnPlayerUpdate zou ik sowieso NOOIT gebruiken. Die callback wordt namelijk meerdere keren per SECONDE aangeroepen. Ik zou hier eerder OnPlayerInteriorChange gebruiken. Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) zoek de coordinaten x-y, x-y voor een adminarea check de coordinaten duiden heel jizzy,s club dan aan zodat hij als je in dat interieur zit en in die coördinaten hij dat pas vraagt anders vraagt hij dat in een andere interieur ook als die hetzelfde id heeft zoals D-V-D-K zei en dat wil je natuurlijk niet. EDIT: ik zal even die coordinaten voor je bepalen. EDIT2: de coordinaten voor adminarea of iets dergelijks: -2692.9883, 1433.7882, -2628.0425, 1385.9839 deze coördinaten duiden volledig jizzy's pleasure dome aan zodat hij alleen voor vip pasje vraagt als je in interieur id 3 zit en in deze coördinaten. Bewerkt: 9 juni 2009 door megadreams Reageren
JerrOoenn Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Mijn eerste script met hulp van Remi-X die mij ontzettend heeft geholpen. Deze script maakt van Jizzy's Club in San Fierro een VIP club.Dit houd in dat als je de club in gaat zonder VIP pasje je er weer automatisch uit word gezet.En heel simpel te bewerken met 1 command(alleen voor Rcon):/makevip!!Download!!Afbeeldingen zijn niet nodig omdat de uitleg al heel duidelijk is.En dit is mijn eerste script dus verwacht niet teveel. ®Dopey & Remi-X Als ik hiervan een filterscript wil maken. Dan moet ik toch "if defined filterscript" doen? of moet er nog wat achter "if defined filterscript?" Danku Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Als ik hiervan een filterscript wil maken.Dan moet ik toch "if defined filterscript" doen? of moet er nog wat achter "if defined filterscript?" Danku Hoeft niet. Je kan hem ook gewoon als FS gebruiken. De defined is niet nodig. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Hoeft niet.Je kan hem ook gewoon als FS gebruiken. De defined is niet nodig. over bodige luxe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.