.Stan Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Wat vind je hiervan:V1: Stanboy96 ik heb liever naast elkaar Ze staan toch naast elkaar, of hoe bedoel je...?? naast elkaar achter elkaar Ik snap het nog steeds niet, sorry, maar kun je het wat duidelijker uitleggen? op deze maar nier maar dan in de stijl van v1 Deze eigenlijk kopiëren en dan die blauwe auto ook zijn grijze achtergrond geven? maak niet uit als het maar 1 geheel is een laatste ding, moet club enschede erbij? mag hoeft niet. liefst wel Ik zal deze week wel wat proberen, maar niet vandaag, heb namelijk morgen frans proefwerk Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Aangezien we al drie dagen verder waren, heb ik snel even iets geprobeerd. Is dit wat je in gedachten had? Ik heb de file nog, als je wil kan ik 't nog bewerken. Reageren
mrtuning Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Aangezien we al drie dagen verder waren, heb ik snel even iets geprobeerd. Is dit wat je in gedachten had? Ik heb de file nog, als je wil kan ik 't nog bewerken. jup maar kan er ook mini-z club enschede bij? Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ok, dankjewel Senneken, ik wilde eigenlijk vanmiddga zijn signature gaan maken, maar aangezien jij hem hebt overgenomen, laat ik het aan jou over. Stanboy96 Reageren
mrtuning Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ok, dankjewel Senneken, ik wilde eigenlijk vanmiddga zijn signature gaan maken, maar aangezien jij hem hebt overgenomen, laat ik het aan jou over.Stanboy96 kan jij er toervalig ook 1 voor me maken met de sultan rs? en link er in ? anders maak ik wel nieuwe topic voor. Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Die mini-z club heb ik nog voor je gedaan, maar voor die andere heb ik geen tijd vrees ik. Maak anders een nieuw topic aan, als niemand anders reageert probeer ik wel iets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.