gtafreakkk Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 wie heeft er een Uncharted 2 beta code en gebruikt deze niet want ik wil zelf heeeeeel graag deze beta spelen. dus als iemand er een heeft en deze niet gebruikt zal ik deze dan mogen? greetz Gtafreakkk Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 wat is Uncharted 2 :$ op welk platform is het? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 wat is Uncharted 2 :$op welk platform is het? Uncharted 2: Among Thieves voor de Playstation 3. Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 wat is Uncharted 2 :$op welk platform is het? Een actie spel en alleen voor de PS3. Reageren
David22 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen Je kon hem niet winnen, je kreeg hem als je inFamous op de releasedatum kocht . Ik zelf ben in het gelukkige bezit van een betacode, maar geef hem zeker niet weg . Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen Je kon hem niet winnen, je kreeg hem als je inFamous op de releasedatum kocht . Ik zelf ben in het gelukkige bezit van een betacode, maar geef hem zeker niet weg . Vertel, leuke game...? Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. ben er ook bereid er voor te betalen als het nodig is hoor.. Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. ben er ook bereid er voor te betalen als het nodig is hoor.. Hoeveel Euro dan? Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. ben er ook bereid er voor te betalen als het nodig is hoor.. Hoeveel Euro dan? Jij hebt hem niet eens dus wat gaat jou dat aan. Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. ben er ook bereid er voor te betalen als het nodig is hoor.. Hoeveel Euro dan? Jij hebt hem niet eens dus wat gaat jou dat aan. Hoe weet jij dan of ik die niet heb?, en ik vraag hem gewoon hoeveel Euro hij er voor over heeft voor die BetaCode. Stanboy96 Reageren
FGras Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 ik kan m winnen, nog niet gedaan maar dat hoor ik binnenkort nee, ik vertel niet waar, hoe minder er mee doen hoe hoger mijn win-kansen Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Hoe weet jij dan of ik die niet heb?, Stanboy96 kijk eens hier Daar zeg je dat je toch maar voor prototype gaat. Bewerkt: 9 juni 2009 door wupie Reageren
.Stan Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 Hoe weet jij dan of ik die niet heb?, Stanboy96 kijk eens hier Daar zeg je dat je toch maar voor prototype gaat. Ja is zo, maar misschien had ik ook InFamous gekocht... en idd. ik heb dus GEEN InFamous en GEEN beta code, maar ik vroeg me af hoeveel euro hij voor die code over heeft. Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.