Jump to content

Uncharted 2 beta code

Recommended Posts

Geplaatst:

wie heeft er een Uncharted 2 beta code en gebruikt deze niet want ik wil zelf heeeeeel graag deze beta spelen. dus als iemand er een heeft en deze niet gebruikt zal ik deze dan mogen?

greetz Gtafreakkk

Geplaatst:

Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. :duh:

Geplaatst:
Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen

Je kon hem niet winnen, je kreeg hem als je inFamous op de releasedatum kocht :Y. Ik zelf ben in het gelukkige bezit van een betacode, maar geef hem zeker niet weg :clown:.

Geplaatst:
Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen

Je kon hem niet winnen, je kreeg hem als je inFamous op de releasedatum kocht :Y. Ik zelf ben in het gelukkige bezit van een betacode, maar geef hem zeker niet weg :clown:.

Vertel, leuke game...?

Geplaatst:
Denk je nu serieus dat iemand z'n Beta code weggeeft? Het is erg speciaal om zo'n betacode te winnen en bijna iedereen zit wel op Uncharted 2 te wachten, wie dat niet doet, wil alsnog wel de beta proberen om te kijken hoe hij bevalt. :duh:

ben er ook bereid er voor te betalen als het nodig is hoor..

Geplaatst:

Hoeveel Euro dan?

Geplaatst:

Hoeveel Euro dan?

Jij hebt hem niet eens dus wat gaat jou dat aan.

Geplaatst:

Hoeveel Euro dan?

Jij hebt hem niet eens dus wat gaat jou dat aan.

Hoe weet jij dan of ik die niet heb?, en ik vraag hem gewoon hoeveel Euro hij er voor over heeft voor die BetaCode.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:

ik kan m winnen, nog niet gedaan maar dat hoor ik binnenkort :D

nee, ik vertel niet waar, hoe minder er mee doen hoe hoger mijn win-kansen :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe weet jij dan of ik die niet heb?,

kijk eens hier

Daar zeg je dat je toch maar voor prototype gaat.

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:
Hoe weet jij dan of ik die niet heb?,

kijk eens hier

Daar zeg je dat je toch maar voor prototype gaat.

Ja is zo, maar misschien had ik ook InFamous gekocht...

en idd. ik heb dus GEEN InFamous en GEEN beta code, maar ik vroeg me af hoeveel euro hij voor die code over heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...