TZG Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hallo allemaal Ik had een mooie 5.1 speakerset op het oog van logitech, namelijk de x-530. Ik wil deze voor beter geluid voor mijn ps3, maar ik vroeg me af of ik deze tegelijke tijd kan gebruiken voor tv kijken, via de digitale ontvanger. Ik wil niet met kabels lopen rotzooien, maar gewoon geluid via de set zowel voor de tv als ps3. En hoe zit het met de aansluitingen? Ik denk gewoon een optische ofzo, maar van waar naar waar moet ie lopen dan? Alvast bedankt GTA4Gamer Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hoort dit niet bij Beeld & Geluid? Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Nee, eerder bij hardware dan bij beeld en geluid denk ik. Reageren
BaasB Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ik had hier een hele poos geleden ook een topic over aangemaakt en IV_Trailer had me met mijn vraag goed geholpen vond ik. Het topic vind je hier: klik. Hoop dat je er wat aan hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.