Jump to content

MP doet het niet help


gortie17

Recommended Posts

ik was alles aan het instaleren en toen mocht het effe niet meer van mijn ouders want ze moesten eerst dingen weten bla bla en toen had ik de bestanden van de Multiplayer gewist van mijn memory card. ook debestanden die je had geinstalleerd om Multiplayer te kunnen spelen. dus nu wouw ik weer Mulitplayeren en dat mog van m`n ouders toen deed hij het niet meer alles klopten alles na gechekt maar hij deed niks met het internet. ik heb lidmaatschapp gekocht lukte ook niet niks doet hij met de verbinden en alles klopten. hoe kan ik het weer voor me kaar krijgen ik zou hulp echt dankbaar zijn.

mvg , gortie17

Link to comment
Delen op andere websites

ik was alles aan het instaleren en toen mocht het effe niet meer van mijn ouders want ze moesten eerst dingen weten bla bla en toen had ik de bestanden van de Multiplayer gewist van mijn memory card. ook debestanden die je had geinstalleerd om Multiplayer te kunnen spelen. dus nu wouw ik weer Mulitplayeren en dat mog van m`n ouders toen deed hij het niet meer alles klopten alles na gechekt maar hij deed niks met het internet. ik heb lidmaatschapp gekocht lukte ook niet niks doet hij met de verbinden en alles klopten. hoe kan ik het weer voor me kaar krijgen ik zou hulp echt dankbaar zijn.

mvg , gortie17

Probeer gewoon het spel opnieuw te installeren (is niet gelijk aan repareren!). Dus cleane istallatie en opnieuw proberen. Probeer eerst zonder je saved games en als dat lukt met je saved games.

En typ eens wat leesbaarder :duh:

Groetjes

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...