Casss Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Is het ook mogelijk om met een Wii afstandsbediening te muis te besturen, net zoals je dat handje bestuurt op de TV? Of kan dit niet met BlueTooth? En hoeveel kost zo'n Wii nunchuk? Bewerkt: 20 maart 2010 door Gta-kneusje Reageren
Emaitroy Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 bij mij werkt het half, Hij is verbonden en ik kan klikken en de muis bewegen. Maar het programmatje loopt elke keer vast en de wiimote trilt dan kort dan lang en dan ff niet en zo maar door, Ik heb vast iets verkeerd gedaan? Reageren
Rutger. Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Geplaatst: 20 maart 2010 bij mij werkt het half, Hij is verbonden en ik kan klikken en de muis bewegen. Maar het programmatje loopt elke keer vast en de wiimote trilt dan kort dan lang en dan ff niet en zo maar door, Ik heb vast iets verkeerd gedaan? Volgens mij trilt je wiimote alleen maar als je over de bovenste balk gaat(van een programma je weet wel, met die minimaliseren / maximaliseer knoppies) Reageren
RoL0 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Is het ook mogelijk om met een Wii afstandsbediening te muis te besturen, net zoals je dat handje bestuurt op de TV? Of kan dit niet met BlueTooth? Ja, dat kan, alleen moet je een sensorbalk (oftwel 2 IR ledjes) rond je beeldscherm leggen en calibreren. Filmpje: Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Toch nog leuk, zoveel comments na zo'n lange tijd Zal binnenkort kijken of ik kan maken dat je via de sensor (dus gewoon via bewegen voor IR leds) de muis kan laten bewegen. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 bij mij werkt het half, Hij is verbonden en ik kan klikken en de muis bewegen. Maar het programmatje loopt elke keer vast en de wiimote trilt dan kort dan lang en dan ff niet en zo maar door, Ik heb vast iets verkeerd gedaan? Volgens mij trilt je wiimote alleen maar als je over de bovenste balk gaat(van een programma je weet wel, met die minimaliseren / maximaliseer knoppies) Maar waarom loopt hij vast dan? Want dat doet ie altijd. Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Maar waarom loopt hij vast dan? Want dat doet ie altijd. Krijg je een error?En wanneer krijg je die error? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Hoe weet je of je bluetooth op je pc hebt? xD Reageren
vice Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Hoe weet je of je bluetooth op je pc hebt? xD Volgens mij hebben de meeste pc's dat niet, meestal moet je dat apart kopen (kan bv. als een soort USB stick). Om zelf ook maar even te reageren, alweer iets geniaals . Ik heb wel geen Bluetooth op m'n pc, maar ik vind het toch wel grappig om te zien. Het verbaast me hoeveel je kan maken met VB (ik denk toch dat ie daarmee is gemaakt?). Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Hoe weet je of je bluetooth op je pc hebt? xD Volgens mij hebben de meeste pc's dat niet, meestal moet je dat apart kopen (kan bv. als een soort USB stick). Om zelf ook maar even te reageren, alweer iets geniaals . Ik heb wel geen Bluetooth op m'n pc, maar ik vind het toch wel grappig om te zien. Het verbaast me hoeveel je kan maken met VB (ik denk toch dat ie daarmee is gemaakt?). Ja deze applicatie is nog met VB gemaakt.Maar ik ben al overgestapt naar C# LITERS is het laatste project waar ik nog VB gebruik. (volgende versie is ook in C#) Reageren
Emaitroy Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Maar waarom loopt hij vast dan? Want dat doet ie altijd. Krijg je een error?En wanneer krijg je die error? Ik krijg geen error. Hij loopt vast dan zie je dat plaatje van dat je de nunchuck aan moet sluiten er in stukken in, dan staat er "not responding" en dan loopt hij soms vast, soms moet ik 'm zelf afsluiten. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Hoe weet je of je bluetooth op je pc hebt? xD *kuch* Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat Reageren
Fezz Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Ik kon hem niet vinden omdat ik op een Engelse computer zit nou. (Mooi Nederlands^_^) In et Engels is het Device Manager Reageren
j0uk3 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Lol, best wel handig. Ga zometeen ff mijn zus klieren zet ik de wii zogenaamd aan heeft dat ding toch nog nut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.