Crypteq Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) Omdat er nu weer op geregeerd word, heb ik het programma even herschreven naar C# met natuurlijk verbeteringen. De nieuwe is hier te downloaden: Download En voor de geïnteresseerde, de source: Download Bewerkt: 23 maart 2010 door BC7 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat besturingssysteem: Windows 7 64bit .Net Framework: kan dat 1.1 zijn, En waar kan ik dat vinden? De wiimote is wel verbonden ja, hij doet het ook, maar het programma loopt vast. Reageren
Crypteq Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat besturingssysteem: Windows 7 64bit .Net Framework: kan dat 1.1 zijn, En waar kan ik dat vinden? De wiimote is wel verbonden ja, hij doet het ook, maar het programma loopt vast. Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou?En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Reageren
Emaitroy Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 @Emaitroy Wat is je besturingsysteem? Wat is je .Net Framework versie? Is de wiimote verbonden met je pc? @BanaanDaan Ga naar apparaatbeheer en kijk of bluetooth in de lijst staat besturingssysteem: Windows 7 64bit .Net Framework: kan dat 1.1 zijn, En waar kan ik dat vinden? De wiimote is wel verbonden ja, hij doet het ook, maar het programma loopt vast. Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou?En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Owkeuj, ik wou de nieuwe net proberen en toen waren de batterijen leeg . Dus ik kijk binnenkort wel even. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 k'heb zelf geen Wii of Nunckuck maar vind het gewoon fantastisch! Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou? En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Ik heb ooit voor iets op Vista framework 1.1 moeten installeren, terwijl die al een veel hogere versie standaard had. Je praat dus bullshit. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Doet de nieuwe versie het ook niet bij jou? En je hebt .net framework 2.0 nodig, maar 7 bevat 3.5 SP1 al standaard, dus dat zit wel goed Ik heb ooit voor iets op Vista framework 1.1 moeten installeren, terwijl die al een veel hogere versie standaard had. Je praat dus bullshit. Windows 7 bevat .net framework 3.5 maar (volgens mij) ook alle functie's van de eerdere versies.Maar in dit geval moet het gewoon werken want heb het ook op een schone installatie (dus zonder .net framework updates o.i.d.) gedraaid. En op windows 7 werkt zoiezo alles wel wat .net framework 3.5 en lager nodig heeft. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) Je verzint het maar he Bewerkt: 6 september 2010 door supergtagamer Reageren
Dotz Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Knap gemaakt hoor, maar is een gewone muis niet veel praktischer? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 De WII remote gaat bij mij telkens uit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.