-->nick<-- Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 The Dick Man, bij Filemon deed die het ook goed. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) DJ Altoparlante EDIT DJ Ritmo Bewerkt: 9 juni 2009 door gta master 1 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Reloita Neptune Eseehc Ik verzin er later wat meer. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik snap niet wat iedereen met dat ''DJ" heeft. Dat je een DJ bent wil echt niet zeggen dat dat ook in je naam moet staan :S. Kijk maar eens naar Slyder ofzo. Ook een DJ en nergens is dat ''DJ'' te bekennen. Daarnaast staat het ook een beetje ego. Aangezien je iets in het Spaans zoekt, wat dacht je van Cabrone Cojones? Dat betekend de ''Bandiet met Ballen''. Misschien vinden jullie dit maf, maar kijk eens naar namen als Lady GaGa . Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 DJ Verano -> DJ Zomer DJ Casa -> DJ House DJ Fresco -> DJ Cool DJ Tarde -> DJ Laat Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Dj dikke vette blanke neger. Reageren
yvea0 Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 DJ Verano -> DJ ZomerDJ Casa -> DJ House DJ Fresco -> DJ Cool DJ Tarde -> DJ Laat DJ Casa spreekt me wel aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.