moechy Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hey allemaal, Ik heb al een tijdje een 5.1 geluidssetje van Hercules. Maar wat ik opmerk is dat ik het meeste geluid uit de 3 boxen vooran krijg. Dus links, center en rechts. Links en rechtsachter hoor ik amper. Ook wanneer ik het geluid goed opendraai hoor ik ze amper. Wat kan ik hieraan doen zodat ik toch meer het surround achtige gevoel krijg en van achteren ook muziek hoor? Alvast bedankt Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hey allemaal,Ik heb al een tijdje een 5.1 geluidssetje van Hercules. Maar wat ik opmerk is dat ik het meeste geluid uit de 3 boxen vooran krijg. Dus links, center en rechts. Links en rechtsachter hoor ik amper. Ook wanneer ik het geluid goed opendraai hoor ik ze amper. Wat kan ik hieraan doen zodat ik toch meer het surround achtige gevoel krijg en van achteren ook muziek hoor? Alvast bedankt Het kan zijn dat ze een beetje naar de klote zijn. Ik heb dat ook met een surroundset. Zelfs 1 box doet het niet meer. Zal wel de oudheid zijn ofzo, anders kun je een box openmaken als je er een beetje verstand van hebt? Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 dan zul je emt de drivers vna je geluids kaart of de software die je erbij hebt gekregen het geluid meoten verplaatsewn naar achter Reageren
moechy Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Hey allemaal,Ik heb al een tijdje een 5.1 geluidssetje van Hercules. Maar wat ik opmerk is dat ik het meeste geluid uit de 3 boxen vooran krijg. Dus links, center en rechts. Links en rechtsachter hoor ik amper. Ook wanneer ik het geluid goed opendraai hoor ik ze amper. Wat kan ik hieraan doen zodat ik toch meer het surround achtige gevoel krijg en van achteren ook muziek hoor? Alvast bedankt Het kan zijn dat ze een beetje naar de klote zijn. Ik heb dat ook met een surroundset. Zelfs 1 box doet het niet meer. Zal wel de oudheid zijn ofzo, anders kun je een box openmaken als je er een beetje verstand van hebt? Ze zijn nieuw xD. dan zul je emt de drivers vna je geluids kaart of de software die je erbij hebt gekregen het geluid meoten verplaatsewn naar achter Zat geen software bij. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Wij hebben een 5.1 set aan de TV hangen (Met een balachelijk grote bass ). daarbij hoorde je eerst ook nauwlijks de achterspeakers. Ik moest een beetje kloten met de instelingen van het regelingsapparaat en het was weer prima. Kijk even hoe de instellingen zijn, je kan de achterspeakers vast wel apart harder zetten. Daarnaast moet je natuurlijk ook bedenken dat niet al het geluid 5.1 (bijv. Dolby digital) ondersteund, maar dan zou hijn inderdaad alsnog die speaker moeten gebruiken. en ten slotte: hoe heb je hem aangesloten?? dat ik ook belangrijk veel succes! Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 zet in windows zelf eerst ff de geluidsinstellingen goed, dus bij setup 5.1 surround etc. ook zul je nog een beetje moeten equalizen om echt gord geluid te krijgen Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Hey allemaal,Ik heb al een tijdje een 5.1 geluidssetje van Hercules. Maar wat ik opmerk is dat ik het meeste geluid uit de 3 boxen vooran krijg. Dus links, center en rechts. Links en rechtsachter hoor ik amper. Ook wanneer ik het geluid goed opendraai hoor ik ze amper. Wat kan ik hieraan doen zodat ik toch meer het surround achtige gevoel krijg en van achteren ook muziek hoor? Alvast bedankt Het kan zijn dat ze een beetje naar de klote zijn. Ik heb dat ook met een surroundset. Zelfs 1 box doet het niet meer. Zal wel de oudheid zijn ofzo, anders kun je een box openmaken als je er een beetje verstand van hebt? Ze zijn nieuw xD.() Oh, Ik dacht dat ze ouder waren omdat er stond dat je ze al een tijdje had Bewerkt: 8 juni 2009 door nick_kerkwijk Reageren
moechy Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Wij hebben een 5.1 set aan de TV hangen (Met een balachelijk grote bass ). daarbij hoorde je eerst ook nauwlijks de achterspeakers. Ik moest een beetje kloten met de instelingen van het regelingsapparaat en het was weer prima. Kijk even hoe de instellingen zijn, je kan de achterspeakers vast wel apart harder zetten.Daarnaast moet je natuurlijk ook bedenken dat niet al het geluid 5.1 (bijv. Dolby digital) ondersteund, maar dan zou hijn inderdaad alsnog die speaker moeten gebruiken. en ten slotte: hoe heb je hem aangesloten?? dat ik ook belangrijk veel succes! Goed aangesloten. En ik als ik er met men oor naar toe ga hoor ik wel geluid maar die 3voorste overstemmen de achterste en ik zou het wat gelijk willen hebben. zet in windows zelf eerst ff de geluidsinstellingen goed, dus bij setup 5.1 surround etc. ook zul je nog een beetje moeten equalizen om echt gord geluid te krijgen ok ik zal eens kijken. Bewerkt: 8 juni 2009 door moechy Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 o ja, als het goed is staat in je taakbalk, rechtsonderin een blauw pictogram met ''Sound effect''. als je die opent krijg je een geluidsregelprogrammatje van realtek. daarmee moet je al heel wat kunnen . Reageren
moechy Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 In realtek krijg ik geen geluid als ik op die achterste boxen klik dus ik snap het niet goed. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 zittne die wel goed aangesloten? Reageren
moechy Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 zittne die wel goed aangesloten? Jazeker. Ik hoor er wel gwn geluid uit maar dan moet ik al nar de box zelf gaan. Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 zet de windows geluidsinstellingen op 5.1, en realtek ook. Reageren
moechy Geplaatst: 9 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 zet de windows geluidsinstellingen op 5.1, en realtek ook. Realtek kan ik alleen 6 kiezen. Dat heb ik dus gedaan. Windowsinstellingen heb ik ook op 5.1 gezet. Merk geen verschil. ?: Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 zet de windows geluidsinstellingen op 5.1, en realtek ook. Realtek kan ik alleen 6 kiezen. Dat heb ik dus gedaan. Windowsinstellingen heb ik ook op 5.1 gezet. Merk geen verschil. ?: geen 5 kanaals uitgang mogelijk? mm vreend, maak anders eens een screenshot van de mogelijke opties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.